فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

هرگز متوقف نخواهیم شد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری فرمودند ارتش از روز‌های اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است؛ البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد.

کد خبر: ۱۵۰۴۷۶
۰۹:۵۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز: سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح امروز در مراسم افتتاح ۹۱۲ واحد منزل سازمانی ارتش که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد هستیم که یادآور عظمت امام است (ع) و تمام این پیشرفت‌ها و افتخارات امروز ما از برکت کار بزرگ آن مرد الهی است. از خداوند می‌خواهیم سایه مقام معظم رهبری را بالای سر ما مستدام بدارد.

وی افزود: ما ۳ محور اصلی برای حرکت ارتش داریم. اول ارتقاء توان و آمادگی رزمی دوم تعالی بصیرتی و سوم رفع نیاز‌های معیشتی. به برکت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی رهبری، در ارتقاء توان و آمادگی رزمی، امروز همه می‌بینند که چطور با وجود تحریم‌ها و فشار‌های شدید، پیشرفت‌های عظیمی را رقم زده‌ایم، ضمن اینکه باید توجه داشت اساسا نیروی نظامی تمام توان نظامی خود را بیان نمی‌کند.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای ماموریت‌های خود کاملا تواناست. نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در بهترین سطح آمادگی و هم‌افزایی، هر ماموریتی را که رهبری اراده کنند، در کمترین زمان ممکن اجرا خواهند کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در بخش تعالی معنوی و بصیرتی نیز کار‌های بسیاری انجام گرفته است. رهبری فرمودند ارتش از روز‌های اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است. البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد. دشمن دائم در حال به‌روز رسانی خود است و ما هم باید خود را به‌روز کنیم و از دشمن جلوتر باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: