سفر رئیس مجلس به بجنورد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به منظور نظارت میدانی از پروژه‌های صنعتی، عمرانی و آبرسانی استان خراسان شمالی وارد بجنورد شد.

کد خبر: ۱۵۰۴۱۸
۰۸:۴۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه به منظور نظارت میدانی از پروژه‌های صنعتی، عمرانی و آبرسانی استان خراسان شمالی در صدر هیأتی پارلمانی - نظارتی از نمایندگان استان، وارد خراسان شمالی شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه ۹ خردادماه) در صدر هیأتی پارلمانی-نظارتی متشکل از اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، معاون نظارت مجلس، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر نیرو تهران را به مقصد بجنورد ترک کرد و دقایقی قبل با استقبال رسمی استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان وارد فرودگاه بجنورد شد.

این نظارت میدانی که با محوریت بازدید و بررسی پروژه‌های صنعتی، عمرانی و میزان اشتغال در استان خراسان شمالی انجام می‌گیرد با هدف تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید است.

بازدید از حوزه آب ریز استان خراسان شمالی در نقطه مرزی، دیدار با کارآفرینان، صنعت گران، کشاورزان و دامپروران شیروان، حضور در یادواره شهدای اسفراین، بازدید از چند پروژه صنعتی در گرمی، جاجرم و سمنگان و نهایتا شرکت در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی از جمله برنامه‌های سفر رئیس مجلس به استان خراسان شمالی است.

لازم به ذکر است، طی هفته‌های گذشته و در چندین جلسه متعدد، شبکه مسائل استان خراسان شمالی با حضور مقامات استانی، فعالان اقتصادی و کارشناسان در معاونت نظارت مجلس بررسی و احصا شده تا در این سفر نظارتی در خصوص مسائل و موارد ذکر شده تصمیم گیری صورت گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: