یک رسانه اقتصادی مطرح کرد

دخالت دولت، جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران را لغو کرد

جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران که قرار بود امروز به منظور انتخاب هیات رئیسه این اتاق بازرگانی برگزار شود، به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

کد خبر: ۱۴۹۹۹۵
۰۸:۴۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران قرار بود که صبح امروز سه شنبه دو خردادماه به منظور انتخاب هیات رئیسه این اتاق برگزار شود، به درخواست دولت و توافق با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با تنفس یک هفته‌ای به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

مسعود خوانساری، رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در ابتدای این جلسه اعلام کرد: جلسه قرار بود ساعت ۷ صبح امروز برگزار شود که با یک ساعت و ۳۸ دقیقه تاخیر برگزار شد؛ چراکه دولت در ساعت ۶ صبح امروز جلسه‌ای را برگزار کرد که بر اساس آن، پیشنهاد داشتند همگرایی و تفاهم بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: متاسفانه با توجه به ذهنیت‌هایی که در رسانه‌ها ایجاد شد، به نظر رسید که جا دارد همگرایی و تفاهم بیشتری صورت گیرد تا بتوان کار را به شکل بهتری پیش برد.

به گفته خوانساری، البته جا دارد که این همگرایی و تفاهم صورت گیرد تا بتوان انتخابات هیات رئیسه را صورت داد. پس جلسه یکشنبه هفته بعد برگزار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: