میثم سلیمانی:

فولاد در آینده مجددا با یک تیم بومی قهرمان لیگ برتر می‌شود/ ده‌ها "امین حزباوی" داریم

سرمربی تیم فوتبال نونهالان فولاد با بیان این که ده‌ها بازیکن مثل امین حزباوی در پایه‌های فولاد قابل کشف هستند، گفت: معتقدم آکادمی فولاد پر از بازیکن مستعد است که می‌توانند مطرح شوند و بی‌شک در آینده خواهید دید که فولاد مجدداً با یک تیم بومی قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۹۲۷۳
۱۸:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: میثم سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قهرمانی تیم نونهالان فولاد در لیگ برتر کشور اظهار کرد: زمانی که عهده‌دار مسئولیت در این تیم شدم دو بازی حساس داشتیم که اصلاً نباید شکست می‌خوردیم و خدا را شکر با کسب ۴ امتیاز از این دو بازی به مرحله بعدی لیگ نونهالان صعود کردیم. در ادامه توانستیم تیم قدرتمند کیا که متعلق به آقای مهدوی‌کیا است را از پیش رو برداریم و جزو ۴ تیم صعود کننده شویم. در ادامه نیز با شاهین آمل که تیم بسیار خوبی است فوتبال بازی کردیم و با شکست این تیم توانستیم حریف پارس برازجان در فنیال شویم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در فینال توانستیم با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم خوب پارس برازجان بگذاریم و قهرمان این دوره از مسابقات شویم و آقای زاده‌عطار بازیکن تیم فولاد نیز عنوان آقای گلی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد که افتخار بزرگی برای باشگاه محسوب می‌شود. من معتقدم لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم این قهرمانی را به دست آوریم و به واسطه آن، یک درصد از زحمات اعضای باشگاه فولاد از جمله آقای شعبانی مدیرعامل و آقای مهدی‌پور مدیر آکادمی که واقعاً برای ما و دیگر تیم‌های پایه سنگ تمام می‌گذارند را جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نونهالان فولاد گفت: جا دارد از همکارانم در کادر فنی که با جان و دل کار کردند و سهم بزرگی در کسب این قهرمانی داشتند و تمام مجموعه فولاد قدردانی کنم. واقعاً به تک تک بازیکنانی که با ما بودند افتخار می‌کنم. این بازیکنان واقعاً می‌خواستند که تیم قهرمان شود و برای رسیدن به این مهم جنگیدند. من سهم خاصی در این قهرمانی ندارم و سهم اصلی ازآن ارکان باشگاه، بازیکنانم و همکارانم در کادر فنی است.
وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما در رده پایه کسب قهرمانی تا چه اندازه اهمیت دارد؟ گفت: من معتقدم در رده پایه کشف استعداد بسیار اهمیت دارد و اگر در کنار آن نیز تیم‌ها در مسابقات در نظر گرفته شده بتوانند موفق باشند و به قهرمانی هم برسند طبیعتاً این موفقیت می‌تواند عامل مهمی در کشف بیشتر استعدادها باشد. به هر حال کسب عنوان قهرمانی در روحیه یک نونهال و یک نوجوان تأثیر بسزایی دارد.
سلیمانی با اشاره به نگاه علیرضا منصوریان سرمربی تیم بزرگسالان فولاد به پایه‌های باشگاه، خاطرنشان کرد: او در مدتی که سرمربی تیم فولاد شده است توجه ویژه‌ای به آکادمی فولاد دارد و با توجه به همین نگاه اکنون بازیکنان آکادمی انگیزه خاصی پیدا کرده‌اند. در حالی که پیش از این، این انگیزه و روحیه در بازیکنان پایه وجود نداشت. آنها اکنون می‌دانند اگر خوب کار کنند دیده می‌شوند و می‌توانند به تیم بزرگسالان باشگاه برسند. ده‌ها بازیکن مثل امین حزباوی در پایه‌های فولاد قابل کشف هستند و من معتقدم آکادمی فولاد پر از بازیکن مستعد است که می‌توانند مطرح شوند. در واقع منصوریان تلاش بازیکنان پایه را دوچندان کرده است و او راه خوبی را برای این استعدادها پیش رویشان برای رسیدن به تیم بزرگسالان قرار داده است. بی‌شک در آینده خواهید دید که فولاد مجدداً با یک تیم بومی قهرمان لیگ برتر ایران خواهد شد.
وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه تیم نوجوانان فولاد نیز با سرمربیگری یعقوب سلحشور به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های امید و جوانان فولاد نیز به دو مقام نایب قهرمانی دست پیدا کردند و نکته مهم این است که این موفقیت‌ها با بازیکنان بومی و با تفکر و درایت مدیریت باشگاه و مدیر آکادمی رقم خورد. موفقیت‌هایی که مطمئناً با این نگاه خوب به بخش پایه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: