در بوشهر رخ داد

برخورد‌ اتوبوس با کوه ۲۵ مصدوم برجای گذاشت

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بوشهر گفت: برخورد اتوبوس با کوه در محور مواصلاتی دشتستان در جاده بوشکان به کلمه ۲۵ مصدوم بر جای گذاشت.

کد خبر: ۱۴۹۱۳۷
۱۳:۰۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز: سید حسین موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برخورد اتوبوس حامل مسافر با کوه در منطقه پشت کوه دشتستان اظهار داشت: این حادثه شامگاه جمعه در محور مواصلاتی دشتستان در جاده بوشکان به کلمه در گلوگاه منطقه خون رخ داد.

وی از اعزام نیرو‌های امدادی خبر داد و عنوان کرد: به محض اطلاع از حادثه، نیرو‌های امدادی اورژانس دشتستان به محل اعزام شدند و اقدامات درمانی و فوری برای ۲۵ نفر از حادثه‌دیده‌ها انجام دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات امدادگران اورژانس در نجات افراد حادثه‌دیده بسیار موثر بود ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته از طرف ستاد هدایت بیماران و مرکز پیام استان بوشهر با بیمارستان و درمانگاه کلمه، مصدومان حادثه‌دیده به این مراکز درمانی اعزام شدند تا از آسیب‌دیدگی جدی افراد جلوگیری شود.

موسوی با بیان اینکه تیم‌های اورژانس با آماده‌باش و استقرار در مناطق مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند گفت: از مجموع پایگاه‌های اورژانس استان بوشهر، ۱۸ پایگاه امداد شهری، یک پایگاه هوایی و ۳۸ پایگاه امداد جاده‌ای شبانه‌روز فعال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: