یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۰

شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، میزبان سیرجانی‌های سختکوش هستند و امیدوارند بعد از پیروزی در دربی، یک برد دیگر هم به هواداران خود تقدیم کنند.

کد خبر: ۱۴۸۸۸۲
۱۹:۰۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر سیرجان است.

سرخپوشان پایتخت پس از برد شیرین و مهم در دربی، وضعیت خوبی در لیگ برتر دارند و در سه هفته پایانی، تعیین‌کننده قهرمان این فصل هستند.

پرسپولیس با یحیی در جام حذفی هم یک مدعی است و می‌تواند امروز در ورزشگاه خانگی و حضور هوادارانش به نیمه نهایی برسد.

گل‌گهر سیرجان هم پس از حذف فولاد خوزستان به یک چهارم نهایی رسیده و نشان داده می‌تواند برای مدعیان فوتبال ایران دردسر ایجاد کند.

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس تماشاگر ویژه این دیدار است. امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی تیم ملی و سابق گل‌گهر از دیگر تماشاگران ویژه این بازی حساس است.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: فرصت عالی برای پرسپولیس با پاس اسماعیلی‌فر از سمت راست به دست آمد و ترابی در شرایط نامتعادل ضربه زد و عیسی و امیری در دهانه دروازه به توپ نرسیدند.

دقیقه ۱۵: ضدحمله خطرناک پرسپولیس با تک روی علی نعمتی توسط سهرابیان راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: سانتر زیبای سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری نشست، اما این ضربه در چارچوب قرار نداشت.

دقیقه ۲۹: حرکت تاکتیکی زیبای سرخ‌ها از سمت راست با حرکت سعید صادقی تکمیل شد و سانتر او به دست آرمین سهرابیان خورد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

پرسپولیس یک - گل‌گهر سیرجان صفر (دقیقه ۳۱: مهدی ترابی): مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد و فروزان که خلاف جهت رفته بود فقط ورود توپ به دروازه را تماشا کرد.

پرسپولیس دو - گل‌گهر صفر (دقیقه ۱+۴۵: عیسی آل‌کثیر): این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

نیمه اول با برتری دو گله پرسپولیس به پایان رسید.

 

ادامه دارد ..

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما و امین پورعلی رودبنه.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: