تولیدکنندگان ایرانی برای تهیه سوغات حجاج خراسان رضوی فراخوانده شدند

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی از فراخوان تولیدکنندگان ایرانی درباره تهیه سوغات حجاج استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۷۸۶
۱۶:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز: عباس خداشناس اظهار کرد: براساس پیگیری سازمان حج و زیارت خراسان رضوی مقرر شد تا موضوع تهیه سوغات و ملزومات سفر که یکی از دغدغه‌های بسیار مهم زائران محسوب می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، تولیدکنندگان کالای ایرانی در استان برای تهیه سوغات باکیفیت برای زائران فراخوان شدند تا زائران ازکالای باکیفیت ایرانی به عنوان سوغات سفر استفاده کنند.

خداشناس خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان در استان که کالا‌های دارای کیفیت با تخفیفات مناسبی را ارائه کنند، می‌توانند ضمن اعلام آمادگی خود به حج و زیارت استان نسبت به تنظیم تفاهم‌نامه در این موضوع اقدام کنند تا متعاقباً اسامی فروشگاه‌های این محصولات در اختیار حجاج اعزامی استان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در این طرح ضمن جلوگیری از خروج ارز و بازارگردی زائران، کسب و کار ایرانی نیز فعال خواهد شد و زائران می‌توانند از کالا‌های مرغوب و با قیمت مناسب استفاده کنند.

وی در خصوص بیشترین نیاز‌های زائران حج تمتع گفت: کالا‌هایی نظیر اقلام سفر و ملزومات زائران شامل حوله احرام، کفش، پوشاک، لوازم بهداشتی و مواردی برای تهیه سوغات از جمله پارچه، لوازم برقی، اسباب‌بازی و هر آنچه که مورد نیاز زائران است در این طرح اعلام خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: