رئیسی: هیچ نهادی در جمهوری اسلامی نیست که برخواسته از رای مردم نباشد

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز شنبه در همایش ملی روز شورا‌ها گفت: هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نیست که برخواسته از رای مردم نباشد.

کد خبر: ۱۴۸۷۵۰
۱۱:۲۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس جمهور گفت: هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نیست که برخواسته از رای مردم نباشد؛ جمهوری اسلامی بر رای و اراده مردم مبتنی است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز شنبه (۹ اردیبهشت) در همایش ملی روز شورا‌ها که در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: ما در کشور ثروت کم نداریم و این‌ها باید از قوه به فعل برسد.

وی یا بیان اینکه اجتماعات مردمی ظرفیت خوبی برای ما است، افزود: شما به عنوان شورا امین مردم هستید که می‌توانید مطالب مورد انتظار آن‌ها را منعکس کنید. از ضرورت‌ها این است که اصلاحات ساختاری مورد توجه قرار گیرد و اقدام هر بخش مربوط به دولت باشد انجام خواهد شد.

رئیسی تصریح کرد: آنچه ما باید به صورت قانون به مجلس ارائه شود را در قالب لایحه ارائه خواهیم داد تا شورا‌ها از کشور، دولت و ملت با تمام وجود حمایت کنند. نقش شما این است که اجازه تخریب ندهید و مدیران را با برگزاری جلسات حمایت کنید و ما نیز این‌ها را به عنوان وظیفه خود دنبال کرده و خواهیم کرد.

وی افزود: هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نیست که برخواسته از رای مردم نباشد؛ جمهوری اسلامی بر رای و اراده مردم مبتنی است.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: