مدیرعامل شرکت پتروالفین فن آوران،

احداث کارخانه با ۸۰ درصد توان و ظرفیت داخلی

مدیرعامل شرکت پتروالفین فن‌آوران گفت:برای احداث این کارخانه از ۸۰ درصد ظرفیت توان داخلی و ۲۰ درصد محصول خارجی استفاده خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۸۶۸۲
۲۳:۰۱ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: کامران کوهی، مدیرعامل پتروالفین فن آوران در ادامه این برنامه گفت: برای کاهش حجم سرمایه گذاری در فاز دوم پتروالفین فن آوران از سود حاصل از فاز اول استفاده می شود.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی فاز اول با توجه به اینکه به تازگی کار آغاز شده چیزی حدود ۱٫۸ رصد است و پیش بینی می کنیم تا پایان امسال به بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد پیشرفت برسیم.

کوهی ادامه داد: برنامه ریزی ما این است که طی ۳ سال فاز نخست و فاز دوم را تا ۴ سال به پایان برسد.

مدیرعامل پتروالفین فن‌آوران درباره اشتغال ایجاد شده در این شرکت گفت: در فاز نخست بین ۳ تا ۴ هزار نفر و در فاز بهره‌برداری حدود ۱۱۰۰ نفر بکارگیری خواهند شد.

وی درخصوص ماده تولیدی این شرکت عنوان کرد: محصول نهایی ما الفین خواهد بود که تبدیل به۸۰ تن پروپیلن و ۲۵۰ تن پلی اتیلن در سال می شود.

کوهی تصریح کرد: برای احداث این کارخانه از ۸۰ درصد ظرفیت توان داخلی و ۲۰ درصد محصول خارجی استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ۸ سال خوابیده بود و به دلایل مختلف هیچ پیشرفت فیزیکی نداشت. از اواخر سال گذشته با حمایت سهامداران و دولت کار آغاز شده و امیدواریم با سرعت بیشتری کار را پیش ببریم.

به گفته مدیرعامل شرکت پتروالفین فن‌آوران، این شرکت اولین مجموعه‌ای خواهد بود که در زمینه پروپیلن و پلی اتیلن فناوری مورد نظر را دارد‌.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: