باوجود اعلام رئیس اتحادیه مرغداران

اصلاح قیمت تخم مرغ تکذیب شد!

در حالی که ظهر امروز چهارشنبه، رئیس اتحادیه مرغداران از اصلاح قیمت تخم مرغ خبر داد و خبر گرانی تخم مرغ در رسانه‌ها منتشر شد، مدیرکل دفتربازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی اصلاح قیمت را به طور کل تکذیب کرد.

کد خبر: ۱۴۸۶۷۶
۲۰:۴۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیدارنیوز: حمید کاشانی ظهر امروز از توافق اتحادیه مرغداران با وزرات جهادکشاورزی بر سر قیمت جدید تخم مرغ خبر داد و اعلام کرد که قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۷هزار و ۳۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده نیز ۵۶ هزار تومان تعیین شده است.

این اتحادیه همچنین در نامه‌ای به تشکل‌های استانی خود اعلام کرده است که با در نظر گرفتن سود منطقی برای تولیدکنندگان و نظر به اجماع در قیمت تمام شده در جلسه مشترک دفتر بازرگانی داخلی معاونت توسعه بازرگانی، دفتر امور طیور تولیدات دامی و اتحادیه مرکزی مرغ تخمگذار، قیمت تخم مرغ خوراکی درب مرغداری ۴۷هزار و۳۰۰تومان و برای مصرف کننده ۵۶ هزار تومان اعلام می‌شود.

این اظهارات در حالیست که مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزرات جهاد کشاورزی اصلاح قیمت تخم مرغ را تکذیب کرد.

مطلب مرتبط:

اصلاح قیمت تخم مرغ؛ یک شانه ۱۰۰ هزار تومان!

مسعود امراللهی اعلام کرد: قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری همچنان همان ۳۹هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده نیز ۴۷ هزار و ۲۰۰تومان است و با فروش تخم مرغ بالاتر از قیمت‌های مذکور برخورد خواهد شد.

وی افزود: قیمت تخم مرغ باید در ستاد تنظیم بازار مصوب شود و این اصلاح قیمت هیچ مصوبه‌ای از ستاد ندارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: