دوران کریستیانو در عربستان خیلی زود تمام می‌شود؟

حرکت غیراخلاقی رونالدو پس از شنیدن شعار «مسی، مسی»!

پس از حرکت زشت و غیراخلاقی کریستیانو رونالدو به دلیل شنیدن شعار «مسی، مسی» در ورزشگاه که علیه او استفاده می‌کردند، خشم عربستانی‌ها از این اقدام او برانگیخته شده و یکی از فعالان عربستانی خواستار اخراج او از این کشور شده است.

کد خبر: ۱۴۸۳۱۵
۱۷:۳۸ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

دیدارنیوز: فوق ستاره پرتغالی النصر با حرکت ناشایست خود، مورد غضب عربستانی‌ها قرار گرفت.

پس از شکست ۲ بر صفر النصر مقابل الهلال در دربی شهر ریاض، هواداران الهلال با تشویق لیونل مسی تلاش کردند خشم کریستیانو رونالدو را برانگیزند. برنده پنج توپ طلا هم حرکتی ناپسند و غیراخلاقی برابر آن‌ها انجام داد.

این اتفاق، واکنش گسترده‌ای میان مردم عربستان به دنبال داشت که بیشتر به تقبیح رفتار رونالدو مربوط می‌شد. پیشکسوتان الهلال و افراد رسانه‌ای سعودی‌ها نیز به این حرکت پرداختند.

مطلب مرتبط:

فن عجیب رونالدو در بازی مهم عربستان! +ویدیو

فیصل ابوثنین بازیکن پیشین تیم الهلال در صفحه شخصی خود نوشت: «فدراسیون فوتبال عربستان مقابل این حرکت شرم‌آور در یک آزمون قرار دارد. لیگ سعودی تلاش می‌کند تا در سطح جهانی رقابت کند و ستارگان بین‌المللی را به خدمت بگیرد تا هیجان را بیاورد، نه رفتار شرم‌آور و مفتضحانه را! آیا صرف‌نظر از شهرت، رعایت ادب بر اجرای قانون و نظم در قبال متخلفان غلبه می‌کند؟».

هلوسه العطوی یکی از فعالان عربستانی در فضای مجازی هم در این باره نوشت: «متأسفانه او بی‌حیا و گستاخ است. ما خانواده‌ها و فرزندانی داریم که مسابقات را دنبال می‌کنند. کمترین جریمه این رفتار، اخراج از عربستان است تا درس عبرتی برای بقیه باشد».

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: