"سیف" از نمایندگان مجلس شکایت کرد

نماینده مردم رشت از شکایت رئیس بانک مرکزی از جمعی از نمایندگان مجلس خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۲
۱۶:۵۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت اظهار کرد: ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی از بنده و جمعی دیگر از نمایندگان شکایت کرده است.

وی درباره علت این شکایت گفت: چندی پیش رئیس بانک مرکزی برای توضیح درباره وضعیت نرخ ارز و مشکلاتی که برای موسسات مالی و اعتباری ایجاد شده است به مجلس آمده بود که سخنرانی کند، اما ما به هیئت رئیسه اخطار دادیم که در صلاحیت وی نیست که پشت تریبون قرار گیرد و باز هم به مالباختگان وعده‌های دروغین دهد.

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: حق ما بود که اجازه سخنرانی به سیف ندهیم چرا که وی با وعده‌های دروغینی که داده بود، مال باختگان موسسات مالی و اعتباری را به جان ما نمایندگان انداخته بود و هیچ گونه پاسخی هم برای حل این مشکل نداشت.

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه در آن روز ما می‌خواستیم به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنیم، متذکر شد: هیئت رئیسه از ما درخواست کرد که داخل مجلس بمانید و نمی‌گذاریم وی سخنرانی کند، هیئت رئیسه خلاف اخلاق عمل کرد و به سیف اجازه سخنرانی داد، اما ما جلوی وی را گرفتیم که حق سخنرانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به همین علت رئیس کل بانک مرکزی از بنده و جمعی دیگر از نماینگان شکایت کرده است اما از شکایت وی نمی‌ترسیم و همواره از حقوق ملت دفاع می‌کنیم.

شایان ذکر است؛ جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز 21 فروردین 97 با حضور در تریبون محل سخنرانی سیف و سر دادن شعار استعفا- استعفا دقایقی مانع از سخنرانی وی شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: