قالیباف: هر تردیدی نسبت به باور‌های دینی مردم از بین رفت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه یکی از تاثیرگذارترین روز‌های قدس را رقم زد، به شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: هر تردیدی نسبت به باور‌های دینی مردم از بین رفت.

کد خبر: ۱۴۸۰۷۶
۱۰:۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رئیس مجلس گفت: حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین و با شکوه‌ترین روز‌های قدس سال‌های اخیر را رقم زد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین و با شکوه‌ترین روز‌های قدس سال‌های اخیر را رقم زد، گفت: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت علیه ظلم و سلطه که امام خمینی رحمه الله علیه بنیانگذار این راهپیمایی باشکوه بودند، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است.

وی افزود: ملت ایران امسال به طور ویژه و تاریخ‌ساز، خوش درخشیدند و پشت دشمن اسرائیلی را در سراسر کشور از شهر‌های بزرگ تا روستا‌های کوچک به لرزه درآوردند. ایران اسلامی، امروز به پشتوانه این ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.

رئیس مجلس ادامه داد: به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه، سلام و درود می‌فرستم و توفیقات روزافزون آن‌ها را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

قالیباف یادآور شد: همچنین لازم است به شب‌های پر ارزش قدر اشاره کنم که دیدیم چگونه میلیون‌ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه‌های باشکوهی از دینداری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت به باور‌های دینی مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند.

وی اظهار کرد: اینجانب برخود فرض می‌دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی، شکرگزار خداوند متعال باشم و از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم‌های لیالی قدر و برپایی خیمه عزای امیرالمومنین (ع) خاضعانه تشکر کنم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: