کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت»

کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» به بیش از ۵ هزار امضا رسید.

کد خبر: ۱۴۸۰۱۶
۱۱:۳۳ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز: کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» به بیش از ۵ هزار امضا رسید.

جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت در کارزاری با عنوان «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» خواستار شفاف‌سازی و پرداخت منافع سرمایه و اندوخته تأمین آتیه به ذینفعان شدند.

در متن این کارزار آمده است:
«بازنشستگان به قیمت جوانی خود با صداقت و پشتکار سعی در انجام تمام امور محوله به نحو شایسته داشته‌اند تا بتواند باعث شکوفایی بانک ملت شوند. متأسفانه در زمان کهنسالی تیر ناملایمات، تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها و حق‌خوری‌ها از هر سو به پیکر آن‌ها روانه گشته است. با توجه به آمار بانک مرکزی هزینه واقعی معیشت شرافتمندانه (نه حداقلی) یک خانوار ۳ نفره در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به میزان ۱۳ میلیون تومان بوده است که امسال از مرز ۲۱ میلیون تومان نیز گذشته است؛ لذا نظر به افزایش هزینه‌ها و تورم در سال جدید کارد به استخوان بازنشستگان رسیده است. برای بهبود گوشه‌ای از این زخم‌ها بازنشستگان از آن مقام محترم تقاضا دارند در خصوص شفاف‌سازی و پرداخت منافع سرمایه و اندوخته تأمین آتیه به ذینفعان دستورات لازم صادر فرمایند.»

کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/۶۴۶۷۴ از دی ماه سال گذشته آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر بیش از ۵۱۹۲ نفر آن را امضا کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: