جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس مطرح کرد

به بهانه‌های مختلف ۷۰ درصد قیمت خودرو‌ها را بالا می‌برند!

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره دلیل مخالفت دولت با واردات خودروی دست‌دوم، گفت: به همان دلیلی که دارند قیمت خودرو را اضافه می‌کنند، به همان دلیلی که در ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته بدون ضابطه از صنعت خودرو حمایت کردند به همان دلیلی که امروز دارند ۷۰ درصد قیمت خودرو‌های داخلی را به بهانه‌های مختلف بالا می‌برند.

کد خبر: ۱۴۷۷۰۰
۱۷:۰۱ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

دیدارنیوز: به گفته عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، دولت به همان دلیل خودروی دست‌دوم وارد نمی‌کند که قیمت خودروی داخلی را ۷۰ درصد افزایش داده‌ است.

با اعلام جلال رشیدی کوچی، طرح ممنوعیت ورود نماینده‌های سه‌دوره‌ای پیشنهاد یکی از نمایندگان است و باید مشاهده کنیم که آیا رأی می‌آورد یا خیر.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، درباره واردات خودرو‌های دست‌دوم گفت: به دلیل اینکه درباره ورود خودرو‌های دست دوم زمان کم بود و بحث هم این بود که ممکن است اگر ما بخواهیم روی این مصوبه اصرار کنیم، بودجه به یک دوازدهم کشیده شود بنابراین همه تلاش‌های ما چه در تلفیق و چه در صحن این بود.

او در پاسخ به اینکه بنابراین چرا دولت خودروی دست دوم وارد نمی‌کند؟ افزود: به همان دلیلی که دارند قیمت خودرو را اضافه می‌کنند، به همان دلیلی که در ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته بدون ضابطه از صنعت خودرو حمایت کردند به همان دلیلی که امروز دارند ۷۰ درصد قیمت خودرو‌های داخلی را به بهانه‌های مختلف بالا می‌برند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور با اشاره به قانون انتخابات خاطرنشان کرد: ایرادات قانون انتخابات در کمیسیون در حال برطرف شدن است و به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رشیدی کوچی در واکنش به اینکه گفته شده قرار است از ورود نماینده‌های سه‌دوره‌ای ممانعت شود، یادآور شد: طرح ممنوعیت ورود نماینده‌های سه دوره‌ای پیشنهاد یکی از نمایندگان است و باید مشاهده کنیم که آیا رأی می‌آورد یا خیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: