حمایت طارمی از قلعه‌نویی؛ کنایه به سردار یا قدوس؟

مهدی طارمی، گلزن دیدار دوستانه ایران و روسیه پس از بازی شب گذشته (پنجشنبه) به حمایت از امیر قلعه‌نویی پرداخت و گفت بازیکنان موظف هستند تا به او احترام بگذارند؛ این صحبت‌ها باعث شد تا برخی‌ حرف‌های طارمی را کنایه‌ای به سردار آزمون یا سامان قدوس بدانند، بازیکنانی که در فیفادی نوروزی به اردوی تیم ملی نیامدند.

کد خبر: ۱۴۷۰۰۹
۱۴:۳۴ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲

دیدارنیوز: یکی از بهترین‌های ایران در دیدار دوستانه با روسیه، مهدی طارمی مهاجم سرشناس کشورمان بود.

خبرورزشی نوشت: «پس از پایان بازی دوستانه تیم ملی ایران با روسیه، مهدی طارمی ضمن حمایت از امیر قلعه نویی سرمربی جدید و ایرانی تیم ملی، گفت: «امیرخان سرمربی تیم ملی است و بازیکنان موظف هستند به ایشان احترام بگذارند. قلعه‌نویی در گذشته بازیکن و سرمربی تیم ملی بوده و در تیم‌هایی که حضور داشته، افتخارات زیادی کسب کرده است. بازیکنان موظف هستند تمام تلاش‌شان را اول برای ایران و سپس برای تیم ملی و سرمربی به‌کار ببرند.»

با این صحبت‌ها شاید این طور تصور شد که منظور ستاره پورتو، سردار آزمون و سامان قدوس است که تصمیم گرفته‌اند در این اردو حضور پیدا نکنند اما...

بلافاصله طارمی حرف‌هایش را این طور اصلاح کرد: عدم حضور آزمون به‌خاطر مسائل خانوادگی بود، ضمن اینکه او به‌تازگی جایگاهش را در بایرلورکوزن به‌دست آورده است و بهتر است به حاشیه‌ها نروید، آزمون قبل از اردو هماهنگ کرد و مربی تیم در جریان است.»

حالا پرسش اینجاست: آیا منظور مهدی طارمی، سامان قدوس بوده یا اینکه ...؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: