حمایت مجلس از توافق دیپلماتیک ایران و عربستان

علی کریمی فیروزجائی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق سیاسی ایران و عربستان گفت: مجلس از جهت گیری دولت در تقویت تعاملات با کشور‌های همسایه و دوست قویا حمایت می‌کند.

کد خبر: ۱۴۶۴۳۸
۱۱:۵۹ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

دیدارنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق دیپلماتیک ایران و عربستان گفت: همگرایی عربستان و ایران معادلات سیاسی را به نفع جهان اسلام تغییر خواهد داد.

علی کریمی فیروزجائی اظهار کرد: این توافق دورنمای روابط سیاسی بین دو کشور و کشور‌های منطقه را امیدبخش کرده است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان تحت تأثیر لابی اسرائیلی و آمریکایی به تیره‌گی گرائیده بود.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به اهمیت راهبردی توافق دیپلماتیک ایران و عربستان افزود: این توافق مبنای همکاری‌های گسترده بین المللی و دیپلماتیک خواهد بود.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: این توافق در پی فرامین راهگشای رهبر فرزانه انقلاب و عزم قاطع دولت سیزدهم حاصل شده است. توافق ایران و عربستان امنیت و آرامش منطقه‌ای را تضمین و ماجراجویی آمریکا و اسرائیل را بی اثر خواهد کرد.

به نقل از خانه ملت، عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: مداخلات خارجی نباید اراده حاکم بر دو کشور ایران و عربستان را برای تقویت همکاری‌ها تضعیف کند.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم گفت: بهبود و تقویت همکاری‌های چندجانبه بسترساز تحولات و گشایش‌های راهبردی خواهد بود. خانه ملت از جهت گیری دولت در تقویت تعاملات با کشور‌های همسایه و دوست قویاً حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: