ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر

گزارش زنده؛ استقلال صفر - گل‌گهر ۱

تیم استقلال امروز در ورزشگاه آزادی و در ادامه دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر مصافی حساس با گل‌گهر سیرجان دارد؛ تقابل آبی‌ها با امیر قلعه نویی با صحنه‌های جالبی همراه خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۶۲۳۶
۱۷:۲۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم استقلال امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر سیرجان است.

شاگردان ساپینتو برای ماندن در کورس قهرمانی این فصل به پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز خانگی نیاز دارند.

قلعه‌نویی هم پس از شکست‌های پیاپی برابر تیم سابقش امروز انگیزه‌های زیادی برای پیروزی خواهد داشت.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

استقلال صفر - گل‌گهر یک (آرمین سهرابیان دقیقه ۲۴): شروع مجدد غافلگیرانه بازیکنان گل‌گهر، سیلوا و حسینی را به اشتباه انداخت و در شرایطی که آن‌ها تصور می‌کردند توپ رضا شکاری از خط عرضی به اوت می‌رود، این بازیکن با هوشمندی تمام پاس دقیقی مقابل دروازه خالی برای سهرابیان فراهم کرد تا گل اول مسابقه با بغل پای ساده مدافع پیش تاخته گل‌گهر در دهانه دروازه خالی ثبت شده باشد.

دقیقه ۵: اولین موقعیت جدی بازی را استقلالی‌ها روی دروازه گل گهر ایجاد کردند و ضربه سر بازیکنان این تیم با دخالت مدافعین تیم میهمان به کرنر فرستاد شد.

دقیقه ۶: شوت خطرناک مهدی قائدی از نزدیکی‌های نقطه پنالتی با واکنش اکبر منادی به تور نرسید.

دقیقه ۸: محمد محبی با یک حرکت سریع و تکنیکی مدافع گل گهر را از پیش رو برداشت و ضربه او چیزی نمانده بودل اول بازی را رقم بزند. اما این موقعیت هم برای استقلال به کرنر ختم شد.

 

ادامه دارد ..

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب گل‌گهر: محمد اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امین پورعلی، مهران گلزاری، نوید عاشوری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و رضا شکاری
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: