گزارش زنده: نساجی صفر ـ استقلال صفر

روز دوم از هفته بیست و یکم لیگ برتر با انجام چهار بازی دنبال می‌شود که در مهم‌ترین دیدار استقلال در قائم‌شهر مهمان نساجی است.

کد خبر: ۱۴۵۹۴۶
۱۵:۴۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در استادیوم وطنی قائم‌شهر شاگردان ساپینتو برای آنکه از پرسپولیس عقب نمانند، چاره ای جز کسب پیروزی در این مسابقه ندارند.

استقلال برای این بازی تمامی نفرات خود که در بازی های قبل به میدان رفته اند را در اختیار دارد. ساپینتو این بازی را نیز به دلیل محرومیت از دست داده و باید از روی سکوهای استادیوم، بازی تیمش را تماشا کند. آبی ها در پنج هفته گذشته برابر حریفان خود به پیروزی دست یافته اند و در پی رسیدن به ششمین برد متوالی هستند.

در سمت مقابل نیز نساجی پس از سه شکست در پنج دیدار، توانست در رقابت های جام حذفی، آلومینیوم را در ضربات پنالتی حذف کند و امروز با روحیه بالایی به مصاف استقلال می رود. شاگردان حمید مطهری امیدوارند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و رتبه خود در جدول را تک رقمی کنند. حدود 5 هزار تماشاگر نیز برای حمایت از نساجی به ورزشگاه آمده‌اند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملک، سعید غلامعلی‌بیگی، سیداحمد موسوی، علی داوران، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی، عبدالکریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند. مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

 

لحظات حساس:

دقیقه ۲: استقلال در همان دقایق ابتدایی صاحب فرصت خوبی شد که پاس قایدی خوب نبود و توپ به سختی نصیب محبی شد و در ادامه نیز شوت مهری با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳: حملات استقلال ادامه پیدا کرد و یک فرصت استثنایی برای این تیم از دست رفت. ارسال دیدنی محبی به روی دروازه با ضربه سر تماشایی این بازیکن همراه شد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۵: استقلال که بازی را فوق العاده آغاز کرده، توسط محبی در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت شد که شوت این وینگر بوشهری را علیرضا حقیقی با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۶: ارسال سعید مهری به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: حرکت تیمی و دیدنی بازیکنان استقلال و پاس محبی با ضربه سر در پشت محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید که شوت روی پای او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: ارسال خطرناک سیداحمد موسوی از سمت راست، فرصت بسیار خوبی را برای کریم اسلامی ایجاد کرد که این بازیکن در تایمینگ پرش دچار اشتباه شد و نتوانست با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کند.

دقیقه ۳۲: شوت محکم و روی پای حردانی با برخورد به پای سعید مهری تغییر مسیر داد و به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به کرنر رفت.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: