هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۱ - نفت ۰

تیم پرسپولیس برای بازگشت دوباره به صدر جدول امروز (دوشنبه) برابر نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رود و می‌خواهد سه امتیاز حساس خانگی را حفظ کند.

کد خبر: ۱۴۵۸۸۴
۱۷:۲۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان نفت مسجدسلیمان است.

پرسپولیسی‌ها پس از برد شیرین مقابل سپاهان در جام حذفی، امید زیادی دارند که در لیگ هم رقیب اصفهانی خود را کنار بزنند و دوباره به صدر جدول بروند.

نفت مسجدسلیمان هم که اوضاع مناسبی در جدول ندارد و قعرنشین است، باید در بازی‌های باقی مانده امتیاز بگیرد تا شاید امیدی برای بقا داشته باشد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

پرسپولیس یک - نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه ۲۱: سینا اسد بیگی): یک حرکت ترکیبی خوب از سمت چپ با تشکیل مثلث اسد بیگی، ترابی و امیری شکل گرفت که سانتر بی نقص امیری با ضربه سر خطرناک آل‌کثیر همراه شد و دروازه‌بان توپ را برگرداند و پس از آن طی یک رفت و برگشت با دفع ناقص مدافعان نفت، سینا اسدبیگی با شوتی محکم توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۱۲: سینا اسدبیگی در محوطه توپ را لو داد و در ادامه روی اسماعیل بابایی خطا کرد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را به نفع نفت نشان دهد.

دقیقه ۱۳: علیرضا بیرانوند با یک شیرجه عالی دست پیمان میری را خواند و ضربه پنالتی این بازیکن به سمت گوشه سمت راست دروازه بیرانوند توسط این گلر مهار شد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

 

ادامه دارد ..

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر، لئاندرو پریرا و امید عالیشاه
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجدکرمانشاهی، جهانبخش طاهر، عقیل کعبی، حسین گودرزی، محمدمهدی احمدی، رضا مغانلو، سید محمد خرم‌الحسینی، محمود صالحی، اسماعیل بابایی، سید پیمان میری و پیمان رنجبری
سرمربی: رضا عنایتی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: