فرمانده انتظامی گرگان خبر داد

دستگیری کلاهبردار میلیاردی خودرو در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهر گرگان گفت: کلاهبردار میلیاردی خودرو در سایت دیوار دستگیر شد و با اعتراف متهم به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش خودرو و کلاهبرداری میلیاردی، پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر: ۱۴۵۸۶۶
۱۲:۲۵ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز: سرهنگ "علی تجری" اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به عنوان خرید و فروش حواله خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران کلانتری ۱۲ گرگان با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ "تجری" تصریح کرد: متهم با شیوه و شگرد ثبت نام شهروندان و فروش حواله خودرو بیش از یک میلیارد کلاهبرداری داشته که توسط پلیس دستگیر و درتحقیقات پلیسی و در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراف متهم به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش خودرو و کلاهبرداری میلیاردی، پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ "تجری" با اشاره به اینکه تاکنون ۲ نفر از مال باختگان شناسایی و جهت طرح شکایت به پلیس دعوت شده اند، از شهروندان درخواست کرد: چنانچه افرادی با این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان به شهروندان توصیه کرد: آموزش‌های پلیسی را جدی گرفته تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه ثبت نام، خرید و فروش خودرو را در نمایندگی‌های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: