بازی‌های هفته آخر تشریفاتی شد

پیکان، قهرمان نخستین دوره سوپر لیگ فوتسال زنان

در هفته بیست و سوم سوپر لیگ فوتسال زنان ایران و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، قهرمانی پیکان تقریبا مسجل شده است.

کد خبر: ۱۴۵۷۴۶
۱۵:۰۹ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: سوپر لیگ زنان با برتری پیکان، نصر و همین‌طور شکست پالایش پیگیری شد تا با این نتایج، قهرمانی پیکان در این رقابت‌ها تقریبا قطعی شود.

پیکان برد و صدر ماند

پیکانی‌ها که پس از چند هفته پر چالش دوباره جایگاه اصلی‌شان را پیدا کردند پیش از دیدار امروز مقابل نصر، با ۴۲ امتیاز صدرنشین بود و تیم‌های نصر و پالایش هم تنها با اختلاف یک امتیاز پیکان را در جدول دنبال می‌کردند. پس این هفته سوپر سه تیم بالای جدول تا حد زیادی تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کرد.

پیکانی ها که امروز برای برد به زمین آمده بودند. در نیمه نخست با دو گل فرشته کریمی و فرزانه توسلی پیش افتاد و در نیمه دوم هم کریمی دبل کرد تا پیکان با حساب ۳ بر صفر مس رفنجان را شکست دهد.

پیکان در هفته پایانی سوپرلیگ،  به مصاف صنعت فجر قعرنشین خواهند رفت و در صورت پیروزی در آن دیدار با ۴۸ امتیاز قهرمان نخستین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان خواهند شد.

نطنز، شگفتی‌ساز هفته

بازی دو تیم پالایش نفت و هیات فوتبال نطنز نیز برخلاف تصور به سود پالایش بالانشین تمام نشد ونطنزی‌ها که پیش از این دیدار  تنها ۱۳ امتیاز داشتند و با قرار گرفتن در جایگاه هفتم جدول هشت تیمی، نتایج مطلوبی در این فصل کسب نکرده بودند. توانستند با پیروزی برابر پالایش شگفتی ساز هفته بیستم‌، لقب بگیرند. شاید هم ‌پالایشی‌ها مغرور شده بودند و حریف خودشان را دسته کم گرفتند به هر حال با این باخت دیدار هفته پایانی پالایش جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

نصر به فجر رحم‌ نکرد

نصر به مصاف صنعت فجر شیراز یکی از ضعیف ترین تیم‌های لیگ‌ رفت و موفق شد ۸ گل به این تیم بزند و حالا با ۴۴ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته. آنها حالا باید منتظر باشند که در هفته پایانی فجر قعر نشین پیکان صدرنشین را شکست دهد تا نصری ها بتوانند قهرمان این رقابت‌ها شوند که هر چند روی کاغذ محتمل هست ولی با نتایجی که فجر در این لیگ کسب کرده است کمی دور از ذهن است. تیمی با کسب ۴ امتیاز و  تفاضل گل ۱۰۴- و ۱۸ باخت کمی بعید است که صدر نشین لیگ را شکست دهد.

در سایر دیدار این هفته لیگ، حفاری در ادامه نتایج درخشان خود در دور سوم مسابقات با نتیجه ۳ بر ۲ از سد رایزکو گذشت تا با ۲۶ امتیاز همچنان در جایگاه ششم جدول قرار داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: