پیام تسلیت سران کشور در پی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

تعدادی از سران کشور در پی تصادف گلستان و درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون این سازمان پیام تسلیتی جداگانه ارسال نمودند.

کد خبر: ۱۴۵۷۰
۱۱:۳۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - تعدادی از سران کشور در پی تصادف گلستان و درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون این سازمان پیام تسلیتی جداگانه ارسال نمودند.

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای شهر تهران

در پیام تسلیت محسن هاشمی رفسنجانی آمده است: فقدان جناب آقای دکتر نوربخش، ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی و جناب آقای تاج الدین معاون این سازمان را به خانواده های این عزیزان تسلیت گفته و برای مرحومان، رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه الهی آرزو دارم.

پیروز حناچی شهردار منتخب تهران نیز نوشت: بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت ناباورانه برادر متعهد، خوش‌نام، دلسوز و پر تلاش، مرحوم دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی ایشان که عمر پر برکت خویش را تا دقایق پایانی صرف خدمت به ایران کردند، به خانواده محترم، همکاران و جامعه مدیریتی کشور تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر و سلامت از درگاه خداوند سبحان خواهانم.
 
وزیر کشور درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه تاسف برانگیز درگذشت همکاران خدوم و عزیز آقایان دکتر نوربخش و تاج الدین در سانحه رانندگی موجب تاثر و اندوه فراوان شد. این حادثه دلخراش را به خانواده داغدار این خدمتگزاران صادق نظام جمهوری اسلامی ایران که به هنگام انجام خدمت به هموطنان به لقاءالله شتافتند و همچنین کلیه همکاران زحمتکش در سازمان تامین اجتماعی و مردم عزیز میهن اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مسافران کوی دلدادگی و ماوای ابدی و آرامش بخش اجر جزیل و علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

واعظی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت
 
متن پیام تسلیت محمود واعظی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ناگهانی و تاسف بار دو تن از همراهان صدیق و پرتلاش دولت تدبیر وامید، آقایان دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل پرتلاش سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی آن سازمان؛ در سانحه رانندگی و حین انجام ماموریت اداری و خدمت به مردم شریف کشورمان، موجب غم و اندوه فراوان شد.

این ضایعه دردناک را به خانواده‌های محترم این عزیزان و کلیه همکاران مرتبط با خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای سبحان برای آن خدمتگزاران فقید، اجر جزیل و علو درجات، و  برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور

پیام وزیر ورزش در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونش

در پیام مسعود سلطانی‌فر آمده است:
با تاسف و اندوه فراوان، درگذشت دکتر نوربخش رئیس و دکتر تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای عزیزان  فقید رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان داغدار صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.
 
پیام تسلیت جهانگیری در پی‌درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز دو چهره خدوم کشور جناب آقایان دکتر سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در حادثه تلخ و دلخراش تصادف خودرو و در حین انجام وظیفه به لقاءالله پیوستند، موجب تأسف و تألم فراوان شد.

مرحوم دکتر نوربخش از پزشکان ارزشمند و مدیران باتجربه کشور بود و پدر بزرگوارش نیز عمر خود را در حوزه سلامت و درمان و ارائه خدمات فراوان به مردم بیرجند و قائن در استان خراسان جنوبی صرف نمود که خدمات این خاندان سادات خیرخواه، هرگز از یاد و خاطر مردم این منطقه فراموش نخواهد شد.

مرحوم تاج الدین نیز که نمایندهٔ مردم اصفهان در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود، خدماتی ارزنده و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشت.

این مصیبت اندوهبار را به خانواده‌های داغدار این دو خدمتگزار عزیز صمیمانه تسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومین این سانحه، از خداوند متعال برای این دو بزرگوار غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های محترم‌شان صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

پیام تسلیت رییس مجلس به مناسبت درگذشت دکتر نوربخش و معاونش

 در پیام علی لاریجانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

جان باختن اندوهبار دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان و نماینده اسبق اصفهان در ‌ مجلس شورای اسلامی، در اثر سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر گردید.
این خدمتگزاران صدیق به انقلاب و مردم،‌ هنگام انجام خدمت و درحین ماموریت جهت بازدید و افتتاح چند پروژه درمانی و اجتماعی در استان گلستان جان باختند.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم شریف ایران، مجموعه خدوم سازمان تامین اجتماعی و خانواده درگذشتگان، برای این دو عزیز، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

وزیر بهداشت درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

در پیام تسلیت سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ناباورانه خبر درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس آن سازمان در پی سانحه رانندگی و حین ماموریت اداری و خدمت به مردم عزیزمان را شنیدم.

با کمال تاسف و تاثر این ضایعه سنگین را به خانواده‎های محترم ایشان و همچنین همکاران ارجمند در سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی تسلیت می‌گویم.

در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و با توسل به آن امام همام؛ از پروردگار منّان، رحمت بیکران برای آن خادمان ملت، و شکیبایی و سلامت برای عموم بازماندگان خواهانم.

 دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پیام تسلیت وزیر کار و استاندار گلستان در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی

متن پیام دکتر محمد شریعتمداری و سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز 24 آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان «سیدتقی نوربخش»  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و  «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی‌گنجد.

بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری‌های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.

محمد شریعتمداری          سید مناف هاشمی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی        استاندار گلستان

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: