«یحیی» برای فولادی‌ها آرزوی موفقیت کرد

در آستانه دیدار حساس امروز (دوشنبه) فولاد ایران و الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس برای نماینده کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر: ۱۴۵۵۱۴
۱۷:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

یحیی گل‌محمدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره بازی امروز تیم فولاد به‌عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متأسفانه به دلیل مسائلی که پیش آمد، فوتبال و باشگاه‌های ایران نتوانستند با تمام قوا در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند. در حال حاضر فولاد خوزستان تنها نماینده خانواده فوتبال و ورزش ایران در این مسابقات است، پس موفقیت آن، موفقیت همه ما خواهد بود.

وی ادامه داد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و به نظر من این مسئله قدرت مضاعفی به تیم فولاد به‌ویژه در رقابت‌های بین‌المللی می‌بخشد. من به نوبه خود، عمیقاً برای تیم فولاد و هواداران آن آرزوی پیروزی در بازی پیش رو را دارم و البته به امید خدا پیروزی آن‌ها پیروزی همه فوتبال ایران است و همه مردم ایران را نیز خوشحال خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: