مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی

گزارش زنده؛ استقلال صفر - ملوان صفر

تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز دوشنبه، میزبان ملوان انزلی است و می‌خواهد با برتری در این دیدار صعود خود را به دور بعدی قطعی کند. این در حالی است که ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌ها به دلیل محرومیت روی سکوها قرار دارد.

کد خبر: ۱۴۵۵۱۰
۱۶:۵۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان انزلی است.

شاگردان ساپینتو در حالی میزبان ملوانان هستند که برای صعود به مرحله بعدی انگیزه‌های زیادی برابر تماشاگران خود دارند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۳: کرنر ارسالی ملوان را مدافعین استقلال برگشت دادند که توپ به عبدالله حسینی رسید، ولی شوت او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: ارسال جلالی را مدافعین ملوان برگشت دادند و پشت محوطه جریمه توپ به سعید مهری رسید که ضربه چکشی او را ایمان صادقی مهار کرد.

دقیقه ۲۶: قطع توپ عالی بازیکنان ملوان در زمین خودی تبدیل به ضدحمله بازیکنان این تیم شد. کاظمینی وارد محوطه شد، اما پاس عرضی و زمینی او با جاگیری خوب در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: حرکت پا به توپ کوین یامگا از میانه میدان با پاس زمینی او در نزدیکی‌های محوطه به قائدی رسید. مجید عیدی از پشت سر در قوس محوطه جریمه قائدی را سرنگون کرد و داور اعلام ضربه آزاد مستقیم کرد. محمد محبی پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه او با دیوار دفاعی ملوان برخورد کرد و توپ برگشتی را هم قایدی به فضای بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۴۱: باز هم بازیکنان ملوان با پاس مهران احمدی از جناح راست وارد محوطه استقلال شدند. کاظمینی پاس زمینی را به نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرستاد، اما روزبه چشمی با تکل به‌موقع یک گام پیش از بازگیر توپ را دور کرد تا توپ از محوطه خطر دور شود.

دقیقه ۵۲: مجید عیدی بعد از برخورد با جلالی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. مازیار زارع در کنار خط به شدت به این موضوع اعتراض داشت. پیام حیدری بعد از اخراج عیدی به کنار خط آمد و او را دعوت به آرامش کرد.

ادامه دارد.

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (۴۶ ارسلان مطهری)، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی (۱۹- مصطفی ناییج‌پور)، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمین، سجاد بازگیر، مهران احمدی و سهیل فداکار
سرمربی: مازیار زارع

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: