مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خواستار شد؛

حمایت جدی مسئولین از واحد‌های نیشکری

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خواستار حمایت جدی مسئولین کلان‌کشوری در زمینه تامین نهاده‌های کشاورزی، ماشین‌آلات و قطعات صنعتی مورد نیاز صنعت نیشکر شد.

کد خبر: ۱۴۴۹۰۷
۱۰:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، منصور همدان‌نژاد سه‌شنبه (18 بهمن ماه) در حاشیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان، گفت: با توجه به جایگاه ویژه واحدهای نیشکری در تولید شکر مورد نیاز کشور، حمایت از این واحدها با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی به کسب عنوان «واحد نمونه شایسته تقدیر» کشت و صنعت امیرکبیر در جشنواره امتنان اشاره کرد و این موفقیت را در حاصل عنایات الهی و تلاش همکارانی دانست که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تولید شکر گام برمی‌دارند و شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خوزستان از مدیرعامل کشت و صنعت امیرکبیر به دلیل افزایش بهره‌وری در کار و صرفه جویی همراه با گسترش ورزش و فرهنگ کار و تلاش در محیط کار قدردانی شد.

در این جشنواره، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با کسب عناوین مختلف، در صدر شرکت‌های تولیدی استان قرار گرفت. دکتر عبدعلی ناصری نیز به عنوان مدیر نمونه واحد تولیدی معرفی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: