گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - آلومینیوم صفر

تیم پرسپولیس در یکی از دیدارهای حساس و مهیج هفته هجدهم لیگ برتر، پس از چند ماه با حضور تماشاگران خود (بدون حضور تماشاگران زن) در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است.

کد خبر: ۱۴۴۵۹۵
۱۷:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به دیدار آلومینیوم اراک رفته است.

باتوجه به پیروزی پرگل سپاهان برابر گل‌گهر سیرجان و صعود موقت طلایی‌پوشان به صدر جدول، تیم یحیی تنها باید به پیروزی برسد تا دوباره در جایگاه اول لیگ برتر قرار بگیرد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۹: یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس به دست آمد که شوت خطرناک امید عالیشاه را حسین پورحمیدی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۵: با سانتر کرنر توسط امین جهان‌کهن، محمدرضا آزادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: شیخ دیاباته در محوطه جریمه صاحب توپ شد و این فرصت را داشت دروازه را تهدید کند، اما تعادلش به هم خورد و بازیکنان پرسپولیس معتقد به خطای پنالتی بودند، اما داور رای به ادامه بازی داد.

کارت قرمز: دقیقه ۴۳ | علیرضا بیرانوند؛ در یک موقعیت مشکوک به آفساید، میلاد فخرالدینی فراری را به سمت دروازه پرسپولیس انجام داد و علیرضا بیرانوند برای دفع توپ به بیرون از محوطه آمد و با خطا مدافع آلومینیوم را متوقف کرد و همین هم دلیلی شد تا منصوریان، داور وسط گلر پرسپولیس را از زمین مسابقه اخراج کند.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ادامه دارد ..

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه (دقیقه ۴۵+۵- احمد گوهری)، شیخ دیاباته، محمد عمری

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: