معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد

کاهش نسبی هوای مازندران در روز‌های آینده

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از کاهش نسبی هوا در روز‌های آینده خبرداد و گفت: هوای زمستانه همچنان در مازندران پایدار است.

کد خبر: ۱۴۳۹۱۹
۱۷:۲۴ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز: احمد اسدی، وضعیت هوای مازندران را در هفته جاری اعلام کرد و گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه اول بهمن ماه تا روز جمعه ۷ بهمن از جوی تقریبا پایدار برخوردار خواهد بود.

وی افزود: شنبه و یکشنبه اول و دوم بهمن مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه ابری تا ابری به‌ویژه در غرب استان با بارش خفیف و پراکنده و در ارتفاعات صاف تا نیمه ابری است همچنین در بعداز ظهر و شب با افزایش ابر و احتمال مه همراه خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران، در خصوص وضعیت جوی روز‌های دوشنبه تا چهار‏شنبه هفته جاری، یادآور شد: این سه روز ابری با بارش پراکنده، وزش باد و در ارتفاعات ابری و مه آلود با بارش پراکنده باران و برف همراه است همچنین از اواخر روزچهارشنبه به‌تدریج با کاهش ابر همراه خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ بهمن ماه امسال نیز هوای استان مازندران صاف تا نیمه ابری در بعداز ظهر و شب با افزایش ابر همراه خواهد بود.

اسدی تاکید کرد: طی شب‌های آینده به‌دلیل پوشش ابری در دشت و جلگه یخبندان را شاهد نیستیم، اما دمای هوا در طول روز کاهش نسبی خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: