فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان در جلسه صبحگاهی عملیات شرکت ملی حفاری ایران

به همت و تلاش کارکنان  این شرکت در  تحقق برنامه های صنعت نفت ارج نهاد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت_ جنوب) در جلسه صبحگاهی عملیات شرکت ملی حفاری ایران از همت و تلاش بی وقفه کارکنان این شرکت در تحقق برنامه های صنعت نفت قدردانی و تقدیر به عمل آورد.

کد خبر: ۱۴۳۱۹۹
۱۹:۲۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز‌-‌سرویس‌ خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی حفاری ایران سرهنگ حسن باقری  روز شنبه (۱۷ دی ماه ۱۴۰۱) به عنوان مهمان ویژه این جلسه گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از نقش محوری در فرآیند تولید نفت و گاز، تاثیر مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی  با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تجلیل از مقام شامخ  شهدای صنعت نفت و شرکت ملی حفاری ایران، افزود : کارکنان سختکوش این شرکت با تفکر بسیجی و عزم جهادی به نحو شایسته  پاسخگوی نیازهای صنعت نفت بوده‌اند و عملکرد این شرکت مایه مباهات است.

سرهنگ باقری در ادامه درباره شرح وظایف و مسئولیت های مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان در جنوب توضیح داد .

در این جلسه دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک ارتقاء  حوزه بسیج مقاومت شهید تندگویان در جنوب به مرکز به سرهنگ باقری،  گفت :  این امر نشان دهنده لیاقت ،  شایستگی و موفقیت های این حوزه در انجام مسئولیت‌های خطیر و حساس محوله بوده است.

وی  افزود: این جایگاه ارزشمند حاصل سازماندهی،  برنامه‌ریزی، جذب و پرورش نیروی انسانی کارآمد، حضور میدانی و خدمات متعهدانه و خالصانه جناب عالی،  فرماندهان و بسیجیان تحت پوشش مرکز  می باشد . 

گلپایگانی با بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و یاد شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم بر تداوم راه شهیدان و پاسداری از خون پاک و مطهر آنان تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در  ادامه درباره عملکرد شرکت در ۴۳سال گذشته و برنامه‌های آتی در جهت تحقق برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ باقری پس از این جلسه به اتفاق معاونان در پایگاه مقاومت بسیج شرکت حضور یافت و در نشست با محمد دانشی فرمانده،  اعضای شورای فرماندهی،  مسئولان بخش‌های مختلف و شماری از بسیجیان در جریان عملکرد و فعالیت های این پایگاه در ایفای مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی و وظایف محوله قرار گرفت و با تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات این‌ پایگاه و بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران درباره حیطه وظایف و مسئولیت های مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان در جنوب مطالبی عنوان و عمل به مسئولیت های  اجتماعی، فرهنگی ، حضور میدانی، پای کار بودن و خدمتگزاری به مردم را مورد تاکید قرارداد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: