زمان انتخابات وزنه برداری مشخص شد

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که انتخابات فدراسیون وزنه برداری ۱۸ بهمن برگزار می‌شود و مشکلی برای برگزاری آن نیست.

کد خبر: ۱۴۳۰۰۱
۱۲:۳۶ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز: محمد پولادگر در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم در این مراسم با شکوه حضور داشتم البته در پایان مراسم به جمع دوستان اضافه شدم.

پولادگر در مورد اینکه رسیدگی به ورزشکاران پارالمپیک کم است و در بحث اشتغال هم مشکل دارند، گفت: البته این را قبول ندارم. فکر می‌کنم از معدود کشور‌هایی هستیم که پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک یکسان است. اتفاقی است که به ندرت در کشور‌های دیگر افتاده است و پارالمپیک تشکیلات و بودجه مجزا دارد. از آنجا که من هر در دو مجموعه کار کرده‌ام، می‌توانم بگویم واقعا بعضی اتفاقات که در مجموعه پارالمپیک می‌افتد و حمایت‌هایی که از مدال آوران و اردونشینان می‌شود، در المپیک نداریم و این هم ناشی از برنامه ریزی خوب مدیران توانمند و خوش نیت است.

او در مورد بحث اشتغال ورزشکاران معلول تصریح کرد: بحث اشتغال، بحث عمومی در جامعه است و شرایط معلولان و جانبازان خاص است و باید بپذیریم بحث اشتغال این عزیزان یک مقدار سخت است، اما در تلاش هستیم که این را حل کنیم.

پولادگر در مورد اینکه یکی از وزنه برداران معلول اعلام کرده است که ۱۵ ماه است از صندوق حمایت از قهرمانان حقوق نگرفته است، تاکید کرد: صندوق حمایت از قهرمانان حقوق پرداخت نمی‌کند و مستمری می‌دهد و حقوق با مستمری متفاوت است. بررسی می‌کنیم تا حل شود، اما حقوق ورزشکاران پارالمپیکی که در اردو هستند، به طورمنظم پرداخت می‌شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه وزنه برداری ۱۸ بهمن را به عنوان زمان پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی خود اعلام کرده است، گفت: در همان ۱۸ بهمن برگزار می‌شود و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات آن نیست.

پولادگر در تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: در حال گذراندن مراحل تایید صلاحیت یک کاندیدای انتخابات فدراسیون شمشیربازی هستیم. وضعیت انتخابات ۱۲ فدراسیون مشخص نیست که البته تمام آن مربوط به دوره ما نیست و شرایطی پیش آمد که باعث شد انتخابات فدراسیون‌ها برگزار نشود. تلاش می‌کنیم تا پایان سال حداقل انتخابات ۱۰ فدراسیون را برگزار کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: