هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش زنده؛ گل‌گهر صفر - پرسپولیس صفر/ مهار پنالتی! +ویدیو

بعد از توقف استقلال در ورزشگاه آزادی و صدرنشینی موقت این تیم، پرسپولیس می‌تواند با پیروزی یا تساوی در سیرجان صدر جدول را در این هفته حفظ کند.

کد خبر: ۱۴۲۷۵۷
۱۶:۲۲ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس امروز شنبه در دیداری سخت و حساس به مصاف گل‌گهر سیرجان رفته است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در این فصل مانند یک مدعی امتیاز جمع کرده‌اند، در صورت شکست پرسپولیس می‌توانند بالاتر از سرخابی‌ها صدر جدول را مال خود کنند.

پرسپولیس هم پس از دو تساوی پیاپی در نبود مهاجمان کلیدی خود، امروز تنها به سه امتیاز و حفظ جایگاه اول فکر می‌کند.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: ضربه سر کی‌روش استنلی به محوطه جریمه پرسپولیس آمد که قبل از رسیدن توپ به مرتضی تبریزی، علی نعمتی روی او مرتکب خطا شد تا سلطانی داور مسابقه پس از اعلام کمک اول خود نقطه پنالتی را نشان بدهد.

دقیقه ۹: مهار پنالتی! امین پورعلی فرصت عالی به دست آمده برای گل‌گهر از روی نقطه پنالتی را هدر داد و شوت او را بیرانوند با شیرجه زیبا به سمت چپ دفع کرد و توپ هم پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس دور شد.

مهار پنالتی گل‌گهر توسط بیرانوند

 

سپاهان دقایقی پیش برابر پیکان شکست خورد تا رقابت در صدر جدول غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر شود! پیکان با هدایت مجتبی حسینی هفته پیش پرسپولیس را متوقف کرده بود و حالا یک مدعی قهرمانی را شکست داده است.

 

ادامه دارد ..

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: