زنده از دربی؛ استقلال صفر - پرسپولیس ۱

دربی تهران؛ یکی از مهم‌ترین دیدار‌های فصل لیگ برتر ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در هوای آلوده پایتخت، بدون تماشاگر و در روز‌هایی که فوتبال کشورمان دیگر آن شور و شوق را ندارد، در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۲۲۷۲
۱۷:۱۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم استقلال امروز در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است.

شاگردان ساپینتو میزبان این دیدار هستند هرچند بازی بدون تماشاگر که در چند ماه اخیر دیگر اتفاق عجیبی در لیگ و بازی‌های داخلی نیست(!) می‌تواند جذابیت آن را کاهش دهد.

پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال می‌رود که دو مهاجم اصلی خود یعنی لوکادیا و دیاباته را به دلیل سفر ناگهانی به هلند و مصدومیت در اختیار ندارد اما یحیی گل محمدی بازهم عبدی را در ترکیب ثابت خود قرار نداده!

آبی‌های پایتخت هم در ترکیب اصلی خود مهدی قایدی را ندارند تا یکی از تصمیم‌های عجیب و غیرمنتظره ساپینتو آشکار شود.

پرسپولیس با تساوی در این بازی هم می‌تواند بالاتر از گل‌گهر سیرجان به صدر جدول برود، اما استقلال برای صدرنشینی نیاز به برد دارد.

گزارش زنده؛ استقلال صفر - پرسپولیس ۱

این دیدار قرار بود از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شود، اما با ۶ دقیقه تاخیر و با سوت زاهدی‌فرد آغاز شد!

دقیقه ۶؛ نفوذ پرسپولیسی‌ها از سمت راست با یک ارسال همراه بود اما فرصت گل ایجاد نشد، در ادامه از همین جناح، یک کرنر برای سرخ‌ها شکل گرفت.

دقیقه ۷؛ یک فرصت خوب برای استقلالی‌ها شکل گرفت، اما مدافعان پرسپولیس شوت محبی را به کرنر فرستادند.

 

ادامه دارد ..

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، سعید مهری، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه

به گزارش دیدارنیوز، کانال رسمی استقلال ابتدا مهدی مهدی‌پور را در ترکیب اصلی قرار داد اما در یک اصلاحیه نوشت: با نظر کادرفنی استقلال، سعید مهری به جای مهدی مهدی‌پور در دربی به میدان می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: