آرژانتین - فرانسه؛ نبرد نهایی

مسی یا امباپه؟ تاریخ‌سازی یاران لئو یا جامی دیگر در کارنامه پرافتخار خروس‌ها؟ این‌ها سوالاتی است که پاسخ آن امروز یکشنبه در ورزشگاه لوسیل قطر مشخص خواهد شد. گزارش زنده این بازی پرهیجان از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۴۲۱۵۷
۱۷:۴۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: دیدار نهایی جام جهانی قطر امروز ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود.

سرانجام بازی نهایی از راه رسید و علاقه‌مندان در انتظار نبرد دیدنی یاران مسی و امباپه برای فتح بزرگترین جام دنیای فوتبال هستند.

لیونل مسی احتمالا امروز حاضر است تمام افتخاراتش را بدهد تا این جام را به خانه ببرد؛ جامی که از جوانی در رویای آن بوده و بار سنگین افتخارات مارادونا برای سال‌های زیادی روی دوش او سنگینی کرده، چه زمانی بهتر از الان که این رویا به حقیقت تبدیل شود!

امباپه اما چهار سال پیش این جام بزرگ را به همراه ستاره‌های دیگر فرانسه بالای سر برده و مثل لئو عطش آن را ندارد، اما تکرار آن می‌تواند تیم دشان را به نسلی فراموش نشدنی تبدیل کند.

گزارش زنده؛ آرژانتین - فرانسه

 

ادامه دارد ..

ترکیب آرژانتین: امیلیانو مارتینس (دروازه‌بان)، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، آنخل دی ماریا، ناهیل مولینا، رودریگو دی‌پائول، انسو فرناندس، الکسیس مک‌آلیستر، نیکولاس تالیافیکو، خولین آلوارس و لیونل مسی

ترکیب فرانسه: هوگو لوریس (دروازه‌بان)، رافائل واران، دایوت اوپامکانو، تئو ارناندز، ژول کونده، اورلین شوامنی، آنتوان گریزمان، آدرین ربیو، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو

تصاویری دیدنی از مراسم اختتامیه جام جهانی قطر

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: