دوچرخه سوار مازندرانی به یاسوج رسید

"رحمت الله آزاد" دوچرخه سوار مازندرانی به مناسبت روز جهانی پرستار و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری امروز وارد شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

کد خبر: ۱۴۱۹۱۱
۱۴:۵۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز: ذوالفقار دیودل، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رحمت اله آزاد دوچرخه سوار مازندرانی به منظور قدردانی از زحمات کادر پرستاری و پزشکی و تکریم جایگاه این قشر صبح امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ وارد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی افزود: این ورزشکار به منظور پاسداشت مقام و روز پرستار با گذر از استان‌های تهران، قم، اصفهان، چهارمحال بختیاری وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

دیودل تصریح کرد: این ورزشکار مازندرانی پس از شهر یاسوج به استان‌های خوزستان، هرمزگان، فارس، بوشهر و سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد.

دوچرخه سوار مازندرانی به یاسوج رسید

همچنین "رحمت الله آزاد"، این دوچرخه سوار مازندرانی نیز گفت: به دلیل مسئولیتی که در مقابل جامعه و مردم دارم، تصمیم گرفتم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پرستار تعدادی از استان‌های کشور را باد چرخه رکاب بزنم و شهر به شهر حامل پیام از طرف جامعه پزشکان و پرستاران استان مازندران به دیگر استان‌های کشور باشم.

وی افزود: همه سختی راه را تحمل می‌کنم تا به مردم عزیز کشورم بگویم که همه ما بخصوص جامعه پزشکی و پرستاران که شبانه روزی جهت کاستن درد‌ها و آلام همنوعان خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند، در مقابل یکدیگر مسئولیم.

آزاد بیان کرد: همه مردم هنگام بیماری و مشکلات انتظارشان از جامعه پزشکی بخصوص پرستاران عزیز اینست که جهت کاستن از رنج‌ها در کنارشان باشند بدون اینکه ذره‌ای از خستگی و مشکلات این عزیزان را ببینند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: