گزارش زنده؛ مراکش صفر - پرتغال صفر

دیدار‌های روز دوم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز بین تیم‌های مراکش - پرتغال و انگلیس - فرانسه برگزار خواهد شد. گزارش زنده امروز از ساعت ۱۸:۳۰ با نکات جالب و تصاویر جدید بازی‌ها آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۱۷۲۳
۱۸:۱۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: امروز شنبه تکلیف دو تیم دیگر راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی قطر مشخص خواهد شد.

پس از صعود هیجان‌انگیز کرواسی و آرژانتین به نیمه نهایی جام جهانی، دو تیم دیگر به این مرحله خواهند رفت تا پرونده یک چهارم نهایی مسابقات بسته شود.

مراکش غول‌کش که با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی به جمع هشت تیم رسیده، امروز مصاف سختی با پرتغال دارد؛ تیمی که رونالدو را دوباره در ترکیب اصلی ندارد تا مشکلات و حواشی او پس از منچستریونایتد و جدایی‌اش، به اردوی پرتغالی‌ها هم کشیده شود.

پرتغال هم در مصاف با سوئیس، به حریف خود رحم نکرد و در غیاب رونالدو و درخشش راموس، سوئیسی‌ها را گلباران کرد.

مراکش از ساعت ۱۸:۳۰ به دیدار پرتغال می‌رود و در بازی فینال‌گونه امشب، انگلیس و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ چشم‌ها را به خود خیره خواهند کرد.

گزارش زنده؛ مراکش صفر - پرتغال صفر

دقیقه ۴؛ فلیکس ستاره پرتغال روی یک ارسال با شیرجه‌ای دیدنی به توپ ضربه زد که یاسین بونو دروازه‌بان آماده مراکش ضربه سر او را دفع کرد.

 

ادامه دارد ..

ترکیب مراکش: یاسین بونو (دروازه‌بان)، رومن سایس، جواد الیمیغ، اشرف حکیمی، یخیی عطیه‌الله، سفیان آمرابات، عزالدین اوناهی، سلیم املاح، یوسف النصیری، حکیم زیاش و سفیان بوفال.

ترکیب پرتغال: دیگو کاستا (دروازه‌بان)، دیگو دالوت، په‌په، روبن دیاس، رافائل گررو، اوتاویو، روبن نوس، برناردو سیلوا، برونو فرناندس، گونسالو راموس و ژائو فلیکس.

در زمین یا روی نیمکت فرقی ندارد؛ رونالدو همیشه موردتوجه عکاسان است!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: