مدیرکل راهداری استان بوشهر:

تمام محور‌های مواصلاتی استان بوشهر باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تمام محور‌های مواصلاتی این استان باز و رفت و آمد در جریان است.

کد خبر: ۱۴۱۶۰۷
۱۴:۱۸ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱





دیدارنیوز: سید حمیدرضا علم چهارشنبه ۱۶ آذر اظهار کرد: محور‌های مواصلاتی بارندگی‌ها از دیروز در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان و دشتی آغاز شده است، اما خوشبختانه تاکنون انسداد محوری گزارش نشده و رفت و آمد در جریان است.

وی اضافه کرد: در پی بارندگی‌ها ریزش نقطه‌ای کوه در محور‌های برازجان-دالکی-کنارتخته گزارش شده است؛ شب گذشته با گزارش ریزش کوه با حجم کم در محور برازجان-تنگ‌ارم و سیراف-جم نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وارد عمل شدند و مشکل را برطرف کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح زمستانه در این استان تصریح کرد: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری در این طرح مشارکت دارند.

علم عنوان کرد: تعداد ۱۶ راهدارخانه استان بوشهر به امکانات و توانمندی لازم مجهز شده‌اند و وظیفه مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تأسیسات موجود محور‌های ارتباطی را در طرح راهداری زمستانی برعهده دارند.

وی با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان بوشهر و بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان درخواست کرد با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی از تصادفات و سوانح جاده‌ای پیشگیری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: