مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اعلام کرد:

افزایش ۴۰ درصدی تردد در محور‌های خراسان شمالی

خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از افزایش ۴۰ درصدی وسایل نقلیه در محور‌های خراسان شمالی طی ۸ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کد خبر: ۱۴۱۱۸۳
۱۷:۱۸ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز: محمد مشتری در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: طی این مدت بیش از ۶ میلیون و ۸۱۸ وسیله نقلیه وارد و بیش از ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۳۹.۳۴ درصد و ۴۰.۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی محور چمن بید–جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس را دارای بیشترین تردد در این بازه زمانی عنوان کرد و افزود: محور صفی آباد–گراتی و بالعکس (بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) کم تردد‌ترین محور را به خود اختصاص داده است.

مشتری اظهارکرد: همچنین محور گرمه–میامی (گرمه) و بالعکس دارای بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین و محور آشخانه–چمن بید (آشخانه) دارای بیشترین سرعت متوسط تردد در این مدت است.

وی محور گرمه–چمن بید را دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز دانست و ادامه داد: بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور چمن بید–جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس به ثبت رسید.

مشتری همچنین ساعت اوج تردد در ماه گذشته را ساعت ۲۰ الی ۲۲ ذکر کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار ثبت می‌شود همچنین ۲۵ دوربین نظارت تصویری و ۳۰ سامانه ثبت تخلف در محور‌های استان فعال است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: