«جواد خیابانی» دوباره تاریخ‌ساز می‌شود؟

تیم ملی کشورمان در حالی برای تاریخ‌سازی مقابل آمریکا آماده می‌شود که جواد خیابانی مانند حماسه ملبورن در ۸ آذر، بار دیگر گزارشگر یک بازی حساس و پرحاشیه شده است.

کد خبر: ۱۴۱۱۶۶
۱۲:۱۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

دیدارنیوز: امشب تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف آمریکا می‌رود که این دیدار را جواد خیابانی گزارش خواهد کرد.

شاید در کنار استقبال و تدارک ویژه رادیو و تلویزیون و سینما‌های کشور برای بازی ایران و آمریکا، حضورِ جواد خیابانی قابل توجه باشد که در روز حماسه ملبورن خودِ او در مقدماتی جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بازی ایران و استرالیا را گزارش کرد و ایران به جام‌جهانی رفت.

بازی ایران و آمریکا که به «بازی قرن» معروف شد نیز با صدایِ او در تاریخ ثبت شد و حالا بعد از ۲۴ سال دوباره صداوسیما گزارش بازی ایران و آمریکا را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر واگذار کرده است.

خیابانی گزارشگر باسابقه صداوسیما امشب قرار است در حالی دوباره بازی ایران و آمریکا را گزارش کند که این بار به سبکِ برخی از گزارشگرانِ تلویزیون‌های دیگر ادعای جالب و عجیبی کرده که در فضای‌مجازی با انتشارِ گسترده‌ای روبرو شده است.

او در برنامه زنده‌ای اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌زند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: