فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد

رهایی کودک ربوده شده بیرجندی در عملیات پلیس بم

کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس بم کودک ۹ ساله‌ای که ۱۳ روز قبل از شهرستان بیرجند گروگان گرفته شده بود، آزاد شد.

کد خبر: ۱۴۱۱۲۱
۱۶:۱۱ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز: سردارعبدالرضا ناظری امروز هفتم آذرماه در تشریح این خبر گفت: اواخر آبان ماه امسال یک پسربچه ۹ ساله در یکی از محله‌های شهر بیرجند به گرو گرفته می‌شود که گروگانگیران چهار میلیارد تومان را در ازای آزادی این کودک از والدینش درخواست می‌کنند.

وی افزود: در این رابطه با تلاش بی وقفه و پی جویی‌های تخصصی پلیس استان خراسان جنوبی مشخص شد گروگانگیران در حال انتقال گرو با یک دستگاه خودروی سواری به سمت استان سیستان و بلوچستان هستند که با گزارش فوری این مورد به پلیس آگاهی شهرستان بم، ماموران با پایش چندین ساعته محور بم- زاهدان خودروی مورد نظر را در یکی از نقاط شهر شناسایی و طی عملیاتی با شلیک تیر به لاستیک‌ها موفق شدند، آن را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات ضربتی، کودک ۹ ساله بیرجندی آزاد و چهار متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در ادامه مشخص شد یکی از این افراد به جرم قتل عمد نیز تحت تعقیب بوده که خوشبختانه با تلاش پلیس از عمل مجرمانه گروگانگیری و باج خواهی خود بازماندند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: