استرس در آخرین روز تمرینی در تهران

لغو کنفرانس خبری کیروش؛ فهرست تیم ملی روی هوا

در شرایطی که قرار بود عصر امروز و در یک کنفرانس خبری فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی از سوی سرمربی اعلام شود اما این اتفاق نیفتاد.  

کد خبر: ۱۴۰۳۰۰
۱۵:۴۷ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: امروز برای خبرنگاران حوزه فوتبال روز بسیار مهم و پرهیجانی بود چرا که از قبل مشخص شده بود قرار است فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شود. از صبح امروز و پس از آن که چهار ملی‌پوش در تمرین حضور پیدا نکردند، بازار حدس و گمان در مورد لیست نهایی داغ شد.

باز بودن درهای تمرین تیم ملی به روی خبرنگاران و عکاسان باعث شد تا آخرین خط‌‌خورده‌های لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی مشخص شود.

میلاد سرلک، محمدرضا اخباری، سامان فلاح و امید نورافکن، چهار بازیکن شاخص لیست‌های تیم ملی در اردوهای ارزیابی فنی بودند که امروز در تمرین تیم ملی حضور نداشتند وهمین موضوع باعث شد رسانه‌ها آنها را حذف شده قطعی بدانند.

بعد از اضافه شدن کی‌روش به تمرین از صدای فریاد بازیکنان که امکان دیدن آن‌ها به دلیل حصار‌های تعبیه شده دور زمین چمن نبود، به مراتب بیشتر شد و مشخص است که کار آن‌ها با فشار بیشتری در حال انجام است تا حتی آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از اعزام به قطر و اضافه شدن لژیونر‌ها سبک نباشد.

پس از تمرین، همه منتظر آغاز کنفرانس خبری کی‌روش بودند و حدود ۱۰۰ خبرنگار وعکاس داخلی وخارجی در سالن حاضر شدند تا آخرین صحبت‌های سرمربی تیم ملی را پیش از سفر به دوحه را بشنوند. در حالی که قرار بود نشست خبری کارلوس کی‌روش ساعت ۱۳:۳۰ آغاز شود، اما در حوالی ساعت دو بعد از ظهر، هنوز خبرنگاران منتظر ورود سرمربی تیم ملی بودند.

در فرصتی که در حین انتظار خبرنگاران پیش آمد این گمانه هم وجود داشت که ممکن است کی‌روش از بین بازیکنان جوان دعوت‌شده، فرد یا افرادی را با خود به قطر ببرد، اما نام این نفرات قبلا در فهرست رجیستری تیم ملی رد نشده و امکان حضور آن‌ها در جمع ملی‌پوشان وجود ندارد.

تاخیر عصبی‌کننده در نشست مطبوعاتی و حضور کی‌روش، آرام آرام شایعاتی را داغ کرد و به نظر می‌رسید این احتمال وجود دارد که این تاخیر مربوط به تغییراتی در فهرست تیم ملی باشد.

نهایتا ساعت ۲ و ربع بعد از ظهر اعلام شد که کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی به دلایل فنی لغو و به فردا موکول شده است. البته همچنان ممکن است فهرست تیم ملی را از طریق سایت فدراسیون یا در یک نشست خبری فوق‌العاده منتشر کنند؛ آن هم در شرایطی که قرار است تیم ملی ساعت ۱۶:۳۰ فردا به قطر برود و اردوی خود را در کشور میزبان آغاز کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: