امحاء ۱۱۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در سمنان

سمنان بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و روان‌گردان در آیینی با حضور مسوولان استان سمنان امحاء شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۴۵
۱۴:۳۳ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

  

دیدارنیوز: احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۱۷ آبان ماه در این آیین با اشاره به عزم کشورمان برای مقابله و مبارزه با قاچاق موادمخدر اظهار کرد: امحاء مواد مخدر غیرقابل استحصال، نماد مبارزه با مواد مخدر است.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی امحا موادمخدر در کشور تاکید و تصریح کرد: در سطح بین المللی بعد از استقرار آمریکا در کشور افغانستان، تولید مواد مخدر بیش از ۵۰ برابر و حدود ۹۰۰ درصد در این کشور که در مرز جغرافیایی با کشورمان ایران است، افزایش یافت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: عرصه مبازره با مواد مخدر در ۴۴ سال، یک عرصه مستمر توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای سلامت مردم و سلامت جامعه بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این استان در حوزه مبارزه با موادمخدر گفت: در استان سمنان اقدامات موثری در حوزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر توسط مجموعه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مبارزه با مواد مخدر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، مجموعه فراجا و همکاری مردم خوب استان انجام گرفته است.

ریواده افزود: در راستای مردمی شدن فرهنگ مقابله با آسیب‌های اجتماعی بستر‌های مشارکت مردم باید توسط دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی در راس آن مبارزه با مواد مخدر یکی از موضوعات مهمی است که توسط مقام معظم رهبری و مورد تاکید ایشان بوده است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سمنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: