زنده، سوپر جام: استقلال صفر ـ نساجی صفر

دو تیم استقلال و نساجی به عنوان قهرمانان لیگ و جام حذفی فصل گذشته فوتبال ایران، دیدار سوپر جام را در شهر کرمان و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند.

کد خبر: ۱۳۹۷۳۸
۱۶:۴۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در آب و هوای ابری و با احتمال بارش باران دو تیم حاضر در بازی سوپر جام فوتبال ایران در کرمان به میدان رفتند تا برای قهرمانی مسابقه دهند. استقلال تاکنون نتوانسته سوپر جام را ببرد و نساجی هم برای به دست آوردن آن همه انرژی خود را استفاده خواهد کرد.

داور: بیژن حیدری، کمک ها: محمدرضا منصوری و عسگر محمدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

دقایق حساس:

دقیقه ۵: مهدی قایدی پشت به دروازه بود و ضربه اش را روانه دروازه نساجی کرد که توپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: ارسال خوب جعفر سلمانی به روی دروازه، با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که این توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: حرکت دیدنی ارسلان مطهری از راست و ورود او به درون محوطه جریمه، با یک پاس خوب برای قایدی همراه شد که شوت وینگر بوشهری آبی‌ها نزدیک نقطه پنالتی را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی دور کرد.

دقیقه ۲۳: حرکت رضاوند از سمت چپ و ارسال او با ضربه سر محبی همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ارسال کرنر مهدی پور با عبور از بازیکنان ۲ تیم، در تیر دوم به قایدی رسید و او با یک حرکت در عرض، ضربه اش را به گوشه دروازه نساجی زد که حقیقی با واکنشی فوق العاده، توپ را راهی کرنر کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

ادامه دارد..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: