بلیت هوایی جام جهانی چقدر است؟

حمید سجادی، وزیر ورزش درباره هزینه بلیت هوایی به جام جهانی قطر گفت: یکی از شرکت‌هایی هوایی خارجی پیشنهاد بلیت حدود ۱۱ میلیون تومان برای رفت و برگشت ارائه کرده است. این آخرین خبری است که من از سفر وزیر راه و معاون خودم به قطر شنیده‌ام که جای خوشحالی دارد البته باید به یک تفاهم قطعی برسیم و این تفاهم نامه اجرایی شود.

کد خبر: ۱۳۹۳۷۳
۱۲:۵۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

دیدارنیوز: وزیر ورزش گفت: یکی از شرکت‌هایی هوایی خارجی پیشنهاد بلیت حدود ۱۱ میلیون تومان برای رفت و برگشت ارائه کرده است.

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره قیمت بلیت‌های جام جهانی قطر، اظهار کرد: آخرین دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی به قطر این بوده که بلیت ۵ میلیون تومانی برای پرواز جام جهانی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: یکی از شرکت‌هایی هوایی خارجی پیشنهاد بلیت حدود ۱۱ میلیون تومان برای رفت و برگشت ارائه کرده است. این آخرین خبری است که من از سفر وزیر راه و معاون خودم به قطر شنیده‌ام که جای خوشحالی دارد البته باید به یک تفاهم قطعی برسیم و این تفاهم نامه اجرایی شود.

مطلب مرتبط:

هزینه ۱۵ میلیونی برای سفر به قطر؛ مردم پک ۹۰ میلیونی نخرند

سجادی در پایان گفت: تفام نامه‌هایی هم برای سفر دریایی انجام شده است که هرچه به مسابقات نزدیک‌تر شویم، اطلاعات دقیق‌تر شده و اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: