گزارش زنده؛ استقلال صفر - آلومینیوم صفر

تیم استقلال در یکی از دیدار‌های مهم هفته دهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک است و انتظار می‌رود تقابل شاگردان ساپینتو با رحمتی زیبا و با حواشی خاص خود همراه باشد.

کد خبر: ۱۳۹۱۱۱
۱۷:۰۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - مهدی صفدری: تیم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است؛ دیداری که شاگردان ساپینتو با برد در آن شانس رسیدن به صدر جدول را دارند.

آبی‌های پایتخت هفته گذشته با گل به خودی محمد قریشی در لحظات پایانی، از سد بلند ذوب‌آهن عبور کردند تا کورس صدرنشینی با پرسپولیس هفته به هفته نزدیک‌تر شود.

شاگردان ساپینتو امروز در آزادیِ بدون تماشاگر به پیروزی با اختلاف دو گل نیاز دارند تا تیم یحیی گل محمدی را از صدر جدول کنار بکشند. هر چند تیم استقلال باتوجه به انگیزه‌های رحمتی و شاگردانش کار ساده‌ای ندارد و باید دید در ورزشگاه خالی از هوادار چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

اطلاعات بازی: 

بازی از هفته دهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: ۲۹ مهرماه؛ ساعت: ۱۷:۰۰
ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، والنتینو یوئل، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی

شرح گل:

-

اخطارها:

-

حواشی بازی:

-

دقایق حساس بازی:

 

ادامه دارد..

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: