در آستانه فینال بزرگ با ژاپن؛ ۱۴ وحید شمسایی در تیم‌ملی فوتسال

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از برتری راحت مقابل تایلند، در آستانه جدال سنتی و بزرگ با ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا می‌گوید تیمش ۱۴ وحید شمسایی دارد و همگی جزو بهترین‌ها هستند.

کد خبر: ۱۳۸۳۵۳
۱۱:۴۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱

دیدارنیوز: تیم ملی فوتسال مردان ایران با برتری آسان مقابل تایلند راهی فینال جام ملت‌های آسیا شد و حالا باید برای جدال سخت و نفس‌گیر با ژاپنی‌ها آماده شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی پس از پیروزی مقابل تایلند اظهار داشت: در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کنیم و یک گل زدیم، اما امکان داشت دروازه مان باز شود. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و در نهایت توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و به پیروزی رسیدیم.

وی درباره هیجان هواداران در سکو‌های ورزشگاه گفت: خوشحالیم که توانستیم باعث هیجان آن‌ها شویم و هواداران از این بازی لذت بردند.

سرمربی تیم ملی درباره مصاف با ژاپن در فینال و اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به پیروزی پرگل برسد، خاطرنشان کرد: پس از هر بازی، سخت است که پاسخ دهم تیم‌های مقابل را با چند گل شکست می‌دهیم. امیدوارم بازی خوبی در فینال انجام دهیم و به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی دست یابیم. همه بازیکنان تیم ملی جزو بهترین‌ها هستند و در حال حاضر ۱۴ وحید شمسایی در تیم ملی دارم.

دیدار رده‌بندی و فینال این مسابقات روز شنبه، ۱۶ مهر برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

رده‌بندی

ازبکستان - تایلند، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه سعد عبدالله کویت

فینال

ایران - ژاپن، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه سعد عبدالله کویت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: