اوساسونا، کابوس رئال؛ بارسا صدرنشین شد

تیم رئال مادرید با توقف برابر تیم ۱۰ نفره اوساسونا هم رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود در این فصل را دست داد و هم صدرنشینی لالیگا را به بارسایی‌ها تقدیم کرد.

کد خبر: ۱۳۸۱۶۸
۰۸:۲۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

دیدارنیوز: تنها تیم دارای رکورد صددرصد برد در فصل جاری ۵ لیگ معتبر اروپا هم در خانه امتیاز از دست داد.

تساوی خانگی یک بریک رئال مادرید مقابل اوساسونا در بازی هفته هفتم لالیگا به معنای از بین رفتن رکورد صددرصد پیروزی در فصل جاری لیگ داخلی و از آن مهم‌تر صدر جدول بود.

رئال که با گل وینیسیوس در دقیقه ۴۲ پیروز به رختکن رفت در ۵۰ مقهور ضربه سر کیکه گارسیا شد و در حالی که بنزما در دقیقه ۸۰ می‌توانست پنالتی خودش که توسط VAR تایید شد را به گل برتری رئال تبدیل کند، توپ را به تیر دروازه کوبید و در ادامه هم حملات قهرمان اروپا مقابل تیم ۱۰ نفره شده رقیب در صحنه پنالتی دقیقه ۸۰، حاصلی غیر از یک گل مردود و چند فرصت هدر رفته نداشت تا سرانجام رئال مادرید پس از ۶ پیروزی در ۶ بازی اول فصل، امتیاز از دست بدهد و حالا دیگر تیمی با رکورد صددرصد پیروزی در فصل جاری ۵ لیگ معتبر اروپا وجود نداشته باشد.

این ۲ امتیاز از دست رفته باعث شد رئال هم‌امتیاز با بارسا و فعلا به خاطر تفاضل گل کم‌تر به رده دوم سقوط کند.

اوساسونا، کابوس بنزما
بنزما برای سومین بار در سال ۲۰۲۲ مقابل اوساسونا پنالتی خراب کرد؛ بیش از هر حریف دیگری در لالیگا در بازه زمانی مشابه. از طرفی قهرمان اروپا با ۳ تساوی مقابل اوساسونا از آغاز فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ تا به حال با هیچ تیمی به اندازه رقیب امشب و همچنین ویارئال در بازه زمانی مشابه در لالیگا مساوی نکرده است.

جادوی وینیسیوس
وینیسیوس جونیور با گلزنی یا گلسازی در هر ۴ بازی اخیر خانگی‌اش برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها بار دیگر ارزش خودش را نشان داد. او با ۳ گل و یک پاس گل، مشغول گذراندن پردوام‌ترین دوره تاثیرگذاری‌اش روی گل‌های رئال در دوران حضورش در این تیم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: