گزارش زنده؛ ایران - سنگال/ طارمی برابر مانه

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری برابر اروگوئه در دیداری دوستانه، در دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی اتریش به مصاف سنگال قهرمان آفریقا خواهد رفت تا بار دیگر یک محک جدی بخورد. این در حالی است که یکی از اتفاقات خبرساز پیش از این دیدار، استوری سردار آزمون مهاجم کلیدی تیم ملی بود که در واکنش به حوادث تلخ اخیر در ایران و مرگ مهسا امینی منتشر شده بود.

کد خبر: ۱۳۷۹۷۳
۱۷:۲۸ - ۰۵ مهر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۰۰ امروز (سه شنبه) دیداری دوستانه با سنگال خواهد داشت.

شاگردان کارلوس کی‌روش پس از پیروزی ارزشمند برابر اروگوئه برای دیدار با سنگال آماده هستند تا پیش از جام جهانی قطر آمادگی خود را نشان دهند.

سردار آزمون یکی از بازیکنان کلیدی تیم‌ملی پیش از این دیدار به اتفاقات اخیر در ایران و ناآرامی‌ها پیش از مرگ دردناک و ناگوار مهسا امینی، دختر کردستانی در بازداشتگاه گشت ارشاد واکنش نشان داد و ساعاتی بعد استوری و پست‌های او از دیدگان محو شد.

گفته می‌شود با وجود واکنش سردار آزمون، جو اردوی تیم‌ملی ظاهرا آرام است و دو دستگی جدیدی در جمع ملی‌پوشان رخ نداده.

این دیدار برای کی‌روش باتوجه به دیدارهای قبلی‌اش با سنگال و از دست رفتن قهرمانی در آفریقا و ناکامی در صعود به جام جهانی با مصر، اهمیت زیادی دارد و جنبه انتقامی خواهد داشت.

اطلاعات بازی:

ایران - سنگال | بازی دوستانه در اتریش

سه‌شنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۸:۰۰ 

ورزشگاه Motion invest Arena

ترکیب ایران برابر سنگال:

سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی.

ترکیب سنگال برابر ایران:

سنی دینگ، آبو سیسیه، کالیدو کولیبالی، فورموس مندی، اسماعیل یاکوبس، ادریسا گانا، نامپالیس مندی، کرپیم دیاتا، سادیو مانه، اولایه دیا، اسماعیل سار

مطلب مرتبط:

گزارش دیدار ایران و اروگوئه؛ هدیه طارمی به کی‌روش!

ادامه دارد..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: