گزارش زنده؛ ایران - اروگوئه/ سوارز برابر مردان کی‌روش

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (جمعه اول مهرماه) در دیداری دوستانه در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت کارلوس کی‌روش به مصاف تیم اروگوئه خواهد رفت.

کد خبر: ۱۳۷۸۰۱
۱۸:۴۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ جمعه در اتریش به مصاف اروگوئه می‌رود تا خودش را برای حضور در جام جهانی محک بزند.

نکته جالب این دیدار، بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی است که پس از شکست برابر ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا از تیم‌ملی رفت اما با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، جای دراگان اسکوچیچ را در تیم ملی گرفت؛ جابجایی بحث‌برانگیز که در نهایت با وجود موافقان و مخالفان زیادی که داشت صورت گرفت و مربی کروات با وجود نتایج خوب برکنار شد.

همچنین تقابل ستاره‌های ایرانی از جمله مهدی طارمی و سردار آزمون با لوئیس سوارز که زمانی در بارسا حضور داشت و فده والورده که ستاره خط میانی رئال مادرید است، از صحنه‌های جالب بازی خواهد بود.

اطلاعات بازی

دیدار دوستانه ایران و اروگوئه - اردوی اتریش

جمعه اول مهرماه - ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه: NV Arena در شهر سن پولتن (نزدیکی وین)

پخش زنده بازی

دیدار ایران و اروگوئه قرار است به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شود.

ترکیب تیم ملی برابر اروگوئه:

 

ترکیب اروگوئه:

سرخیو روچت، ماتیاس اولویرا، سباستین کاسرس، رونالد آرائوخو، دامیان سوارز، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور، فده والورده، داروین نونیز، پلستیری، لوئیس سوارز

شکست یکی از رقبای ایران در قطر

تیم ملی آمریکا یکی از حریفان کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی قطر، دقایقی پیش در بازی دوستانه برابر ژاپن با دو گل تن به شکست داد.

تیم ملی ۱۳ بازی با ۷ کشور آمریکای جنوبی داشته که ایران در ۲ بازی آخر که با مربیگری کی‌روش بوده به پیروزی رسیده است. ایران در تقابل با تیم‌های آمریکای جنوبی به ۳ پیروزی، ۶ تساوی و ۴ باخت دست یافته است.

ملی‌‌‌پوشان به ورزشگاه ان وی آرنا رسیدند

ادامه دارد..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: