تنگنا؛ برنامه سیزدهم با "محمد مهاجری" قسمت اول

کدام اصولگرایان؟

بخش نخست گفتگو با محمد مهاجری در برنامه تنگنا قرار بود هفته گذشته منتشر شود اما به دلیل محدودیت شدید اینترنت و شبکه‌های مجازی و البته حال و هوای ناخوشایند کشور میسر نشد.

کد خبر: ۱۳۷۷۶۴
۱۴:۳۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در منظومه فکری محمد مهاجری، وی یک اصولگرای واقعی است ولو اینکه بسیاری از اصولگرایان او را جزء محذوفان از دایره اصولگرایی بدانند. مهاجری که روزگاری از چهره‌های تاثیرگذار و مهم روزنامه کیهان به شمار می‌رفت، سالهاست که فضای مجازی را برای فعالیت‌های رسانه‌ای و بیان مواضعش برگزیده و دامن خود را از حاشیه‌ها و جنجال‌های کیهان و کیهانیان بیرون کشیده است.

گفتگو با مهاجری در روزهایی انجام شد که اگر چه زمزمه تشدید فعالیت‌های گشت‌های ارشاد و صیانت از فضای مجازی در شرف تبدیل شدن به سر و صدایی بلند و آزاردهنده بود اما حتی در کلام مهاجری نیز نشانه‌ای از پیش‌بینی وقایع بعدی به چشم نمی‌خورد.

چنانکه مستحضرید انتشار بخش نخست تنگنای سیزدهم بنا به دلایلی که اُفتد و دانید، یک هفته به تعویق افتاد. طبیعتا اقتضای شرایط غیرعادی کنونی آن است که انتشار این اثر بار دیگر هم با تاخیر انجام شود اما حسب قولی که مخاطبان محترم تنگنا و دیدارنیوز داده شد و برای احترام به حضور و همراهی جناب آقای مهاجری، تصمیم بر آن شد که بخش نخست تنگنای سیزدهم امروز پنج‌شنبه هفتم مهر به سیاق قبل منتشر شود. اگر چه دست‌اندرکاران دیدارنیوز و تنگنا متعهد می‌شوند در صورت برراری دوباره دسترسی مخاطبان محترم به اینترنت باکیفیت مناسب و شایسته شهروندان ایرانی نسبت به بازپخش و انتشار مجدد این برنامه اقدام نمایند.

به امید روزهایی خوب و روزگار بهتر.

بخش نخست تنگنای سیزدهم را اینجا ببینید

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: