۱۱ پیشنهاد احمد خورشیدی آزاد به رئیس جمهور؛

گشت ارشاد شر شده، آن را منحل کنید

احمد خورشیدی آزاد کارشناس سیاسی اصولگرا، در یادداشتی که برای دیدارنیوز ارسال کرد درباره گشت ارشاد، ورود زنان به ورزشگاه‌ها، رابطه با آمریکا و تمهیدی برای پایان غائله یمن نسبت به دولت ایران راه‌ کارهایی ارائه کرده و معتقد است رئیسی می‌تواند تابو شکنی کند.

کد خبر: ۱۳۷۷۵۱
۱۴:۴۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

 

دیدارنیوز ـ احمد خورشیدی آزاد: آقای رییسی این تابو‌ها را بشکند! ایشان یک رییس جمهور مناست و قابل اعتماد است، به او  پیشنهاد می‌کنیم اکنون که شرایط خوبی با حضور ایشان در راس قوه مجریه فراهم شده، کشور را از این تابو‌های خانه خراب کن نجات دهد:

۱- گشت ارشاد که شاید با نیت خیر درست شده را منحل کند، چون تبدیل به عامل شر شده و یک عده ضد انقلاب با ادعای مخالفت با گشت ارشاد از مردم رای می‌گیرند و ما را گرفتاد حاکمیت دوگانه می‌کنند و از طرفی هر روز تا دلتان بخواهد به تعداد اپوزسیون اضافه می‌کند.

۲- شر آمریکا را با سیاست عزتمندانه از سر ملت کوتاه کند، بدیهی است ایران ۲۰۲۲ با ایران ۵ سال و ۱۰ سال قبل تفاوت دارند.

۳- ورود بانوان به ورزشگاه را که به عاملی در دست دشمن مبدل شده را با برنامه خوبی کاملا آزاد کند.

۴- رابطه با عربستان را با سرعت بیشتری به سر انجام برساند.

۵- کمک کند جنگ یمن با دیپلماسی قوی‌تر تمام شود. اگر مانعی سر راه دارد، آنها را از سر راه خود بردارد.

۶- برای به پایان رسیدن جنگ اوکراین با شدت بیشتری، تلاش کند.

۷- برای آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان سیاسی، به خصوص زندانیان جوان تلاش‌هایش را مضاعف کند.

۸- دریک اقدام فوق انقلابی، معوقات بانکی را که نزدیک به ۲ تریلیون تومان است به بانک‌ها برگرداند. چه معنی دارد که ۵ هزار نفر ۷۳ درصد معوقات بانک‌ها که متعلق به مردم است رادراختیار داشته باشند، اما تولید کننده‌ها از تسهیلات بی بهره باشند؟

۹- ورود ایرانیان خارج کشور، به کشور - جز معدود افرادی - را آزاد کند. چون این جزو شعار‌های انتخاباتی رییس جمهور بوده است.

۱۰- فرار مالیاتی ۱۱ هزار فوق ثروتمند را که قریب ۲/۲ تریلیون تومان است را با یک اراده قوی به صفر برساند.

۱۱- بی خانمان‌ها را با طرح شدنی که اتفاقا آماده هم هست را از در به دری نجات دهند. اجرای این طرح به یک مدیر شجاع و با برنامه نیاز دارد که زیر فشار وزارتخانه‌ها کار را زمین نگذارد.

چندین کار بزرگ از همین جنس نیز وجود دارد که قابل حل هستند. یادمان باشد حل مشکلات کشور که آقا فرموده‌اند راه حل داخلی دارد، با تلاش‌های عادی میسر نیست.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: